جعفرزاده ایمن‌آبادی در "ضيافت همدلی حماسه سازان ولايت مدار"

سرباز ولایت هستم و تا پای جان سرباز ولایت خواهم ماند|خبرهای خوشی برای داماش و سپیدرود داریم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ” سرباز ولایت هستم و تا پای جان سرباز ولایت خواهم ماند” اظهار کرد: تفاوت ما با دوستان این است که ما از ولایت فقیه هزینه نمی‌کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  “ضیافت همدلی حماسه سازان ولایت مدار” در آستانه رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولین در تالار پاسارگاد رشت برگزار شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در این مراسم ضمن تسلیت رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: فردا سالروز درگذشت بزرگ مردی است که تاریخ قرن را تغییر داد. بزرگترین تشییع جنازه قرن پس رحلت این بزرگوار انجام شد و راه این مرد بزرگ همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همچنان در غم از دست دادن امام خمینی(ره) هستیم، گفت: مجلس خبرگان رهبری پس از امام، باصلاحیت‌ترین شخصی که جامع الشرایط است را برای رهبری انتخاب کردند که پس از سی سال دشمنان نتوانستند به ایشان خدشه‌ای وارد کنند.

من سرباز ولایت هستم / به کسانی رای بدهیم که بتوانند از استان دفاع کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شرایط کشور شرایط بحرانی و سختی است، گفت: دشمن شمشیر را از رو بسته است و می‌خواهند به ملت ایران آسیب بزنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکایی است که اعلام کرد ما می‌خواهیم مردم ایران را خسته بکنیم اما بقیه می‌گفتند که با دولت ایران مشکل داریم.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان، وفاق، همدلی و دوستی را راه برون رفت کشور از مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر این کار را کردیم می‌توانیم از این پیچ تاریخی نیز بگذریم.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه متاسفم از برخی از نسبت‌های ناجوانمردانه‌ای که می‌زنند، گفت: چرا برخی را مخالف اصل ولایت فقیه اعلام می‌کنند؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ” سرباز ولایت هستم و تا پای جان سرباز ولایت خواهم ماند” اظهار کرد: تفاوت ما با دوستان این است که ما از ولایت فقیه هزینه نمی‌کنیم اما دوستان از ولایت فقیه هزینه می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه اعتقاد ما به ولی‌فقیه ریشه‌ای است زیرا ما چیزی نداریم برای دنیا کسب کنیم اظهار داشت: تنها آرزوی ما حفظ نظام و انقلاب زیر چتر ولایت است.

وی با بیان اینکه ممکن است در نحوه مدیریت کشور اختلاف نظر داشته باشیم و این موضوع طبیعی است، تصریح کرد: در این شرایط باید اخلاق سیاسی و انسانی حتما رعایت شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه به خدا وقتی که شعار دادم “آمده‌ام که سر نهم” واقعا آمده‌ام که سر نهم، گفت: روزی به خدا گلایه می‌کردم که چرا شهید نشدم و زیرا خداوند شهدا را انتخاب می‌کند اما وقتی در سمت‌های مختلف قرار گرفتم متوجه می‌شوم که ذخیره‌ای شده‌ام برای خدمت به مردم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا روزی که اجازه بدهند من به خدمت به مردم ادامه می‌دهم، اظهار کرد: تو را به خدا اینقدر من را نزنید هرچه من را بیشتر بزنید بیشتر راغب می‌شوم که برای این مردم خدمت کنم پس هرچقدر من را بیشتر بزنید من بیشتر انگیزه پیدا می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید به کسانی که بتوانند از استان دفاع کنند رای بدهیم، گفت: آفرین به آقای حاجی‌پور که از حق این مردم دفاع کردند. ما برای استان خود باید چنین مسئولانی داشته باشیم.

اجازه نمی‌دهیم پسماند خوزستانی‌ها به گیلان بیاید

به گزارش دیارمیرزا جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به انتقال پسماند پتروشیمی جنوب کشور به استان گیلان، اظهار کرد: این قول را به مردم گیلان خواهم داد که اجازه نمی‌دهیم پسماند خوزستانی‌ها به گیلان بیاید زیرا گیلان محل پسماند استان‌های دیگر نیست.

وی افزود: کارهای بزرگی در گیلان شده است و کارهای بزرگتری مانده است و پروژه‌های مختلف استان باید پایان یابد.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: افراد زیادی نمک خوردند و نمکدان شکستند و افرادی بی‌تقوایی کردند من در این شب عزیز همه آن‌ها را حلال می‌کنم زیرا کارهای بزرگی باقی مانده است و از شما نیز می‌خواهم همه را حلال کنید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این مردم آماده هستند راه امام راحل را ادامه دهند و هرچه دارند برای توسعه کشور و استان هزینه کنند.

وی با بیان اینکه امیدوارم کسانی که برای رشت انتخاب می‌شوند لیاقت این جایگاه را داشته باشند، گفت: از خداوند می‌خواهم همه کسانی که به خون شهدا خیانت می‌کنند و اسیر سیاست بازی روزمره هستند و از این مردم غافل شدند اگر هدایت پذیر هستند هدایتشان کن و اگر هدایت نشدند آنجور که باید پاسخگو باشند. من به عنوان یک رشتی علاقه دارم رشتی بمانم و پرچم رشت را در مجلس بالا ببرم.

خبرهای خوشی برای داماش و سپیدرود داریم

نماینده رشت با بیان اینکه خبرهای خوشی برای مردم گیلان دارم، گفت: جوانان در خصوص تیم‌های ورزشی از ما سوال می‌کنند باید به آن‌ها بگویم خبرهای خوشی برای داماش و سپیدرود داریم همچنین برای کشاورزان اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه باید برنج و چای گیلان به جایگاه واقعی خود برسند، اظهار داشت: با همه مشکلات کشور تمام تلاش خودمان را می‌کنیم صنایع استان پیشرفت نمایند‌.

جعفرزاده از مردم خواست تا برای مدیران دعا کنند تا مدیران با همدلی شرایط کشور را بهبود دهند.

وی در پایان با بیان اینکه هنر ما تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است، اظهار داشت: به شما قول خواهم داد که تا آخرین قطره خونم برای این شهر و کشور کار کنم.

Share