سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

سامانه ساماندهی و یکپارچه‌سازی تبلیغات انتخاباتی راه‌اندازی می‌شود

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تدارک لازم برای راه‌اندازی سامانه ساماندهی و یکپارچه‌سازی تبلیغات انتخاباتی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیداسماعیل موسوی در جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به مفاد و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب، انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان را نخستین انتخابات در مطلع گام دوم انقلاب توصیف و اظهار کرد: با توجه به این گزاره، لازم است انتخابات اسفند ۱۳۹۸، انتخاباتی با حداکثر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت باشد و اعضا و دست‌اندرکاران ستاد انتخابات، وظیفه برگزاری انتخاباتی باشکوه را بر عهده دارند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت اقدامات ویژه در راستای حمایت حقوقی و قانونی از مجریان انتخابات در راستای انجام وظایف خود، خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام رسمی و کامل فرایند اخذ رأی تا ساعت ۱۲ شب و مسدود شدن سامانه انتخابات پس از این ساعت، لازم است عوامل اجرایی انتخابات نهایت تلاش خود را معطوف به دقت نظر در توزیع مناسب شعب اخذ رأی و تسهیل شرایط رأی گیری نمایند.

وی با اشاره به انجام پیگیری‌های لازم برای ساماندهی تبلیغات انتخاباتی، تصریح کرد: به همین منظور، تدارک لازم برای راه اندازی سامانه ساماندهی و یکپارچه سازی تبلیغات انتخاباتی در حال انجام است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور هم چنین با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و نهایت صرفه جویی در هزینه‌های برگزاری انتخابات با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود، پیشنهاد برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک در سطح استان قم بررسی خواهد شد.

Share