متهم به 5 فقره سرقت اعتراف کرد

سارق طلاجات بانوان مسن در بندرانزلی دستگیر شد

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق طلاجات بانوان مسن با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم در بررسی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت طلاجات به وزن تقریبی ۲۸۰ گرم از بانوان مسن در بندرانزلی اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق طلاجات بانوان مسن با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از بانوان مسن در بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی متوجه مشابه بودن شیوه و شگرد سرقت‌ها شدند و در این راستا یک متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی متهم را در شهرستان بندرانزلی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: متهم در بررسی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت طلاجات به وزن تقریبی ۲۸۰ گرم از بانوان مسن در بندرانزلی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم با مقداری البسه به بانوان مسن مراجعه و با بیان اینکه خیٌر است از آنها درخواست می‌کرد لباس‌ها را به دست نیازمندان برسانند و پس از جلب اعتماد این افراد از مالباختگان می‌خواست طلا خود را برای مشاهده، لحظه‌ای به او بدهند.

وی در ادامه اظهار داشت: سارق پس از سرقت طلاها وانمود می‌کرد آنها را در ساک محتوی البسه‌ها قرار داده در صورتی که مالباختگان پس از مراجعه به منزل متوجه می‌شدند که طلاهایشان به سرقت رفته است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه سارق دستگیر شده دارای چند فقره سابقه سرقت با پوشش افراد خیٌر است، گفت: متهم ۳۶ ساله با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان خاطرنشان کرد: در معرض دید قرار دادن زیورآلات برای امنیت افراد به خصوص کودکان و سالمندان مخاطره‌آمیز است.

Share