شورا با استعفای ابراهیم نجفی موافقت می‌کند؟

رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه استعفا داد | جلسه شورا به حدنصاب نرسید

نشست فوق العاده شورای شهر آستانه اشرفیه درحالی به حدنصاب نرسید که رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران استعفای خود را از حضور در شورا برای شرکت در انتخابات مجلس اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست فوق العاده شورای شهر آستانه اشرفیه درحالی به حدنصاب نرسید که رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران استعفای خود را از حضور در شورا برای شرکت در انتخابات مجلس اعلام کرد.

در این نشست که محمد دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه نیز حضور داشت، نجفی طی سخنان کوتاه گفت: با توجه به نشست عادی روز سه شنبه که با حضور ۵ عضو شورا برگزار شد  و به دلیل اینکه قانون انتخابات ملزم کرده است که داوطلبان ورود به مجلس باید ۶ماه جلوتر استعفای خود را اعلام دارند این نشست برگزار شده است.

وی افزود:  امیدوارم در نشست فوق العاده بعدی که با حضور همه اعضای شورا برگزار خواهد شود، استعفای این جانب در دستور کار قرار گیرد و با آن موافقت شود.

نجفی تجربه اجرایی  ۲۰ ساله در بنیاد مسکن که ۱۲ سال در شهرستان آستانه اشرفیه طی شده است و حضور در سه دوره شورای شهر با ۵ سال ریاست شورا و آشنا با مسائل بیش از ۱۰۰روستای شهرستان و…. را از دلایلی نام برد که برای خدمت رسانی به مردم  در صورت موفقیت در سنگر جدید بتواند ارائه دهد.

گفتنی است در جلسه امروز نرجس محمد دوست و علیرضا تربیعی حضور نداشتند.

Share