فرمانده انتظامی لاهيجان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی با وعده ازدواج به دختران جوان در لاهیجان

سرهنگ رسول عزیزی از دستگیری کلاهبردار اینترنتی با وعده ازدواج به دختران جوان در این شهرستان خبر داد و افزود: پلیس فتا موفق به شناسایی متهم ۳۵ ساله و اهل استان البرز در این پرونده شدند و در یک عملیات غافلگیر کننده وی را در شهرستان لاهیجان دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی با وعده ازدواج به دختران جوان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رسول عزیزی با اعلام این خبر گفت: با مراجعه خانمی ۳۱ ساله به پلیس فتا شهرستان و بیان اینکه فردی پس از آشنائی اینترنتی اقدام به کلاهبرداری از وی کرده، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی و تحقیق بیشتر در خصوص این پرونده مشخص شد که شاکیه در یک سایت همسریابی با متهم آشنا شده و متهم که خود را یک پزشک متخصص معرفی کرده، با دادن وعده ازدواج در چند مرحله مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال وجه نقد و تعدادی طلاجات (جمعاً به ارزش ۳ میلیارد ریال ) از وی اخذ کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه پلیس فتا شهرستان با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی متهم ۳۵ ساله و اهل استان البرز در این پرونده شدند و در یک عملیات غافلگیر کننده وی را در شهرستان لاهیجان دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم مشخص شد که نامبرده به همین شیوه به دو خانم ۳۰ و ۳۳ ساله دیگر نیز وعده ازدواج داده که در این خصوص نیز پرونده تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه فضای مجازی بستر مناسبی برای سود جویان شده از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدار های پلیس در خصوص استفاده از فضای مجازی هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا به صورت حضوری و تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس فتا اطلاع رسانی کنند.

Share