مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

حضور ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس بسیار اثرگذار خواهد بود

مریم بخشی گفت: حضور ورزشکاران و قهرمان ورزشی در راهپیمایی روز قدس بعنوان الگوهایی که در شکل گیری و هدایت افکار و اندیشه های جوانان نقش بسزایی دارند، همواره مورد توجه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم بخشی در جلسه هماهنگی برای حضور هرچه باشکوه تر جامعه ورزش استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر اهمیت پاسداشت این روز تاریخی که برآیند اندیشه های تابناک بنیان گذار انقلاب اسلامی بوده است تاکید کرد و گفت: اگر چه روز قدس می باید همواره و مستمر مورد توجه مسلمانان جهان قرار گیرد، با این وجود جامعه ورزش و ورزشکاران با مشارکت گسترده خود می توانند این ندای حق خواهی ملتی رنجیده را بهتر و رساتر به گوش جهانیان برسانند.

وی گفت: حضور ورزشکاران و قهرمان ورزشی در راهپیمایی روز قدس بعنوان الگوهایی که در شکل گیری و هدایت افکار و اندیشه های جوانان نقش بسزایی دارند، همواره مورد توجه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: از همه ی عناصر اثرگذار ورزش استان درخواست کرد تا با مشارکت بی مانند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، این برهه حساس تاریخی را پاس داشته و راه را برای پیروزی ملت مظلوم فلسطین هموار کنند.

Share