مدیرعامل داماش برای روز دوشنبه به کمیته اخلاق احضار شد

حضور مهدی تاج در دادستانی کل به خاطر حواشی فینال جام حذفی

«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در دادستانی کل کشور، توضیحات خود درباره اتفاقات دیدار پرسولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی باشگاه های ایران را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در چارچوب فینال جام حذفی، شامگاه ۱۲ خردادماه جاری در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شد؛ دیداری که حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی به همراه داشت تا جایی که به خاطر ناهماهنگی‌های صورت گرفته در فروش بلیت، بازی با دو ساعت و ۲۰ دقیقه تأخیر برگزار و حتی خبر لغو مسابقه هم در مقطعی اعلام و ورزشگاه تخلیه شد.

همان شب «مرتضی تورک» رئیس کمیته اخلاق از محرومیت سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی و احضار حیدر بهاروند رئیس کمیته اخلاق و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان خبر داد و علت این تصمیم را بی کفایتی این افراد در برگزاری دیدار فینال خواند.

فردای آن شب یعنی ۱۳ خرداد، تورک از تشکیل کارگروه بررسی حواشی فینال جام حذفی خبر داد و گفت: پس از اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش، پرونده‌ای در کمیته اخلاق در این ارتباط تشکیل شد و از طرف فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دادستانی کل کشور به اهواز عزیمت و جلساتی را با مسئولان ارشد برگزار کردیم.

همان طور که رئیس کمیته اخلاق نیز قبلاً اشاره کرده، یکی از نهادهایی که به موضوع حواشی دیدار فینال جام حذفی ورود کرده، دادستانی کل کشور است.

در همین راستا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از سوی معاونت سیاسی و امنیتی دادستانی برای ارائه توضیحات فراخوانده شده و روز گذشته (سه شنبه) نیز در دادستانی کل حشور یافته و توضیحات خود را ارائه کرده است.

«سعید فتاحی» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم روز دوشنبه هفته جاری (۱۹ خرداد) در کمیته اخلاق حضور یافته و توضیحات خود را ارائه کرده است و کمیته اخلاق به او سه روز مهلت داده لایحه دفاعی خود را ارائه کند.

«حیدر بهاروند» رئیس سازمان لیگ، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان و «محمد الطافی» مدیرعامل داماش هم برای روز دوشنبه هفته آینده (۲۷ خرداد) به کمیته اخلاق احضار شدند.

Share