سالاری: کیفیت خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان سازمان بهزیستی در استان ارتقا پیدا می‌کند

حضور معاون وزیر رفاه و استاندار در مراسم شب قدر آسایشگاه معلولین غرب گیلان

استاندار گیلان در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را میهمان آسایشگاه معلولین غرب گیلان(صومعه سرا) بود و روزه خود را در کنار آنان افطار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی سالاری با حضور در مرکز آسایشگاه معلولین شهرستان صومعه سرا با همراهی وحید قبادی دانا معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس و جمعی از خیرین استان در جمع با نشاط کارکنان این مجموعه افطار کرد.
استاندار گیلان در جریان بازدید از آسایشگاه غرب گیلان با بیان اینکه وظیفه داریم از هر دو بخش خیرین و سازمان‌های متولی در حوزه خدمات مددکاری حمایت و پشتیبانی کنیم تصریح کرد: با کارهای مشاوره و آزمایش های ژنتیکی می‌توان تعداد افرادی که نیازمند خدمات خاص هستند را کاهش داد.
دکتر سالاری تصریح کرد: با پیشگیری و کاهش تعداد افراد نیازمند و درگیر مشکلات ژنتیکی کیفیت خدمات رسانی بهتر و اثربخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی اقدامات خوبی در این حوزه شروع کرده است، اظهار داشت: ما در گیلان آمادگی داریم مراحل پیشرفته تر را انجام دهیم و به عنوان پایلوت از طریق دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهزیستی این سیاست‌ را اجرا کنیم.
دکتر سالاری اظهار داشت: با حمایت های لازم کیفیت خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان سازمان بهزیستی در استان ارتقا پیدا می‌کند.
استاندار گیلان با اشاره به مشکلات برخی واحدهای خدمات رسان به معلولان تاکید کرد: بخشی از مشکلات موجود سخت افزاری و مربوط به منابع است و بخش دیگری هم به شیوه مدیریت مربوط می شود اما حتما با همکاری سازمان بهزیستی کشور مباحث ارتقا کیفیت خدمات رسانی واحدها را پیگیری خواهیم کرد.
گفتنی است استاندار گیلان مراسم احیای نخستین شب از لیالی قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان علی(ع) را در سالن فرشتگان آسایشگاه غرب گیلان سپری کرد.

Share