اظهارات جعفرزاده در خصوص حواشی فینال جام حذفی؛

تنها اخراج فتاحی جوابگوی مردم رشت نخواهد بود | سلطانی‌فر اگر ورود نمی‌کرد شاهد اتفاقات تلخ‌تری بودیم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است که اگر دکتر سلطانی‌فر به موقع با اتفاقات بازی فینال جام حذفی ورود نمی‌کرد اتفاقات تلخ‌تری در اهوار رخ می‌داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص اتفاقات پیش آمده در بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش گیلان صحبت کرد.

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه اتفاقات ناخوشایندی در ورزشگاه فولاد آرنا رخ داد گفت: بنده از دکتر سلطانی‌فر تشکر می‌کنم که از شب گذشته پیگیر این ماجرا بودند و برای رفع این مشکلات پیش آمده پنج بار با ایشان صحبت کردم. استاندار خوزستان نیز دیشب پای کار بود و دائما باهم تماس تلفنی داشتیم که بتوانیم این موضوع را حل و فصل کنیم.

وی در ادامه افزود: از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بسیار گله‌مندم به خاطر اتفاقاتی که در اهواز رخ داد و چرا باید حق باشگاهی که با هزینه شخصی تا این پایه در جام حذفی بالا آمده خورده شود. باشگاه داماش برای رسیدن به این مرحله زحمات زیادی را کشیده و انصاف نبود که این برخورد در اهواز با این تیم و هوادارانش شود. این اتفاق پیش آمده به خاطر ضعف مستقیم سازمان لیگ است و اگر وزیر ورزش در این ماجرا ورود نمی‌کرد شاید شاهد اتفاقات به مراتب بدتری در اهواز بودیم. حتی پشت دروازه داماش نیز طرفداران پرسپولیس نشسته بودند و اینها به خاطر ضعف برنامه‌ریزی این مسابقه بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سلطانی‌فر باید یک خانه‌تکانی اساسی در فدراسیون فوتبال انجام دهد. وزیر ورزش به اندازه کافی با برخی فدراسیون‌ها مماشات انجام داده و نباید به خاطر افرادی که نمی‌توانند جوابگوی مسئولیت خود باشند همه ورزش کشور را زیر سوال ببریم. اتفاقات خوبی در زمان حضور سلطانی‌فر در ورزش کشور رخ داده و ایشان به خوبی با امکانات و منابعی که در اختیار داشتند توانستند جوابگوی جامعه ورزش باشند. در جریان ماجرای شب گذشته نیز دکتر سلطانی‌فر از ابتدا جوابگوی همه تلفن‌های من بود و قول دادند که با مسببان این ماجرا برخورد داشته باشند. حضور به موقع و پای کار بودن وزیر ورزش در ماجرای بازی جام حذفی ستودنی است.

وی ادامه داد: فدراسیون نباید اسیر نام یک تیم شود و فدراسیون باید به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کند. من به عنوان نماینده مردم رشت فقط از این اتفاقی که افتاده نتیجه می‌خواهم. با وجود اینکه آقای شریعتی، استاندار خوزستان اقداماتی را انجام دادند ولی درکل به هواداران ما در خوزستان ظلم زیادی شد. باید این نکته را بگویم که تنها اخراج فتاحی جوابگوی مردم رشت نخواهد بود و باید اقدامات دیگری نیز برای مشخص شدن خاطیان این ماجرا صورت بگیرد.

Share