آخرین میخ‌ها به تابوت مرگ اسرائیل کوبیده شده است

بیانیه سپاه قدس گیلان بمناسبت روز جهانی قدس

بی تردید امروز رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمانی در آستانه زوال و نابودی قرار گرفته است و شکست خوردن این رژیم اشغالگر در مسئله معامله قرن نشان دهنده آن است که آخرین میخ ها به تابوت مرگ اسرائیل کوبیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

امام خامنه ای (مدظله العالی)؛ «امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است»

روز قدس روز مبارکی است که همیشه در دل مسلمین جهان درخشیده و تابناکی آن از ابتکار راهبردی و دوراندیشی پیامبرگونه امام مستضعفان و پا پرهنگان خمینی کبیر(ره) است، نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اعلام برائت تمامی مظلومان عالم از جبهه استکبار، صهیونیزم جهانی، ظالمان و زورگویان است و امروز آزادی قدس شریف به عنوان یک آرمان و آرزوی ملت های دربند است. رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل در نزد ملت های جهان منفورترین کشور غاصبی است که از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و نیست و بعنوان مروج واقعی تروریست نام گرفته و دنیای استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا تلاش می نماید تا با طرح نقشه های شوم از رسیدن ملتها به این آرمان جلوگیری نماید.

بی تردید امروز رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمانی در آستانه زوال و نابودی قرار گرفته است و شکست خوردن این رژیم اشغالگر در مسئله معامله قرن نشان دهنده آن است که آخرین میخ ها به تابوت مرگ اسرائیل کوبیده شده است.

در شرایط کنونی مبارزه تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی نیازمند عزمی فراگیر در امت اسلامی و آزادگان عالم است، روز قدس روز بزرگداشت فرمان امام (ره) و نمایش اقتدار سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین و خونخواران جهان و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان است، حضور آحاد ملل مسلمان و خصوصا ملت ولایت مدار و غیرتمند ایران اسلامی از اهداف راهبردی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای رهایی قدس شریف ونجات ملت فلسطین و مظلومان جهان یک مطالبه ی حقیقی وحقوقی همگانی است و همه کسانیکه شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم و با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب وحدت اسلامی، قدرت و قوت قلب ملت فلسطین می شوند.

لذا سپاه قدس گیلان ضمن اعلام انزجار از رژیم صفاک صهیونیستی، از آحاد مردم ولایت مدار ،انقلابی، شهید پرور و شریف گیلان دعوت می نماید جهت همراهی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت ظلم و اشغالگری و تروریستی رژیم صهیونیستی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سیلی محکمی به یاوه گویی های استکبار جهانی بزنند. «ان‌شاءالله»

سرگرد پاسدار روح الله پور اسماعیلی
سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان

Share