ادامه وضعیت بحرانی سپیدرود

بیات مالکیت سپیدرود را واگذار کرد | بلبلی می‌تواند یک‌طرفه فسخ کند

درحالی‌که در روزهای اخیر، کیومرث بیات در جلسه‌ای با نادر دست‌نشان، خبر از تعیین تکلیف کادر فنی سپیدرود تا پایان روز نهم خردادماه داد، اینک با فرارسیدن این موعد، بیات در پستی اینستاگرامی خبر از انصراف مالکیت سپیدرود داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیومرث بیات در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالاتی رقابت‌های لیگ دسته اول، از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت کناره‌گیری کرد.

مالک موقت سپیدرود نوشت:

«حدود یک هفته می باشد اختیارات باشگاه را به اداره کل ورزش تفویض نموده ام و باشگاه در حال واگذاری می باشد امیدوارم اتفاق خوب رقم بخورد. هر مالکی که انتخاب شود باشگاه را بنام او امضا خواهم نمود. من این ده بازی اخیر امانت دار اداره ورزش بودم.
درخصوص بازیکنان امید باید عرض کنم آنها هفتاد درصد از قرارداد خود را دریافت نموده اند چون بازیکن آماتور محسوب می شوند می توانند یکطرفه فسخ نمایند واز دست باشگاه کاری ساخته نیست.با این حال ما با سازمان لیگ مکاتبه کردیم تا جلوی این کار گرفته شود و باید دید نظر آنها چیست .
انتخاب سرمربی را برای مالک جدید گذاشتم امیدوارم سپیدرود مانند سال گذشته زمان از دست ندهد از دست نشان بخاطر زحماتش سپاسگزارم او تمام تلاش خودرا کرد اما ما قربانی ناداوری شدیم تا تیمی که شایسته نبود بماند.لیاقت سازمان لیگ بهتر از این نبود.
شما و سپیدرود را به خداوند بزرگ می سپارم.»

Share