نماینده ولی‌فقیه در سپاه در جمع راهپیمایان روز قدس رشت:

به معامله قرن «نه» می‌گوییم | مسؤولان فراموش نکنند که سیاست‌گذار نظامِ ولایت هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اعتراف سرکردگان رژیم اشغالگر که انقلاب اسلامی را مرگ تدریجی خود می‌دانند، گفت: این رژیم معتقد است که سنگ‌های در دست فلسطینیان به موشک‌هایی برای نابودی آن‌ها تبدیل‌ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌‌ عبدالله حاج صادقی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس رشت در مصلای نمازجمعه این شهر اظهار کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین خدمت، خدمت به مردم است.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه گفت: دوران دوم این رژیم اشغالگر ۴۰ سال دوم پس از انقلاب اسلامی است، اما این انقلاب از ابتدا اعلام کرد که این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسد و دست آن‌ها را کوتاه می‌کند.

اعتراف رژیم صهیونیستی به مرگ تدریجی خود

وی با اشاره به اعتراف سرکردگان رژیم اشغالگر که انقلاب اسلامی را مرگ تدریجی خود می‌دانند، بیان کرد: این رژیم معتقد است که سنگ‌های در دست فلسطینیان به موشک‌های دوربردی برای نابودی آن‌ها تبدیل‌شده است و برای موجودیت خود دست‌وپا می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حمله رژیم اشغالگر به‌تازگی پس از ۴۸ ساعت عقب‌نشینی از مواضع خود را پذیرفت، افزود: این یک واقعیت است که انقلاب اسلامی، غاصب و متجاوز را بر جای خود می‌نشاند.

حاج‌صادقی با اشاره به وحشت آمریکا از انقلاب اسلامی گفت: آمریکا، رژیم اشغالگر و آل سعود بداند، این ملت گوش‌به‌فرمان رهبر خود در صورت کوچک‌ترین دستوری آن‌ها را یکجا نابود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هر حرکت کوچک دشمن را قاطعانه سرکوب می‌کند، افزود: امروز پس از ۴۰ سال از صدور انقلاب حرف نمی‌زنیم بلکه با اطمینان می‌گوییم این انقلاب صادر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قلوب ملت‌های دنیا با انقلاب اسلامی است، گفت: راهپیمایی روز قدس امروز مانند دیگر عبادات ما در ماه مبارک رمضان و سایرعبادات ما حائز اهمیت است‌.

حاج‌صادقی با اشاره به اعتراف دشمنان اسلام مبنی بر ترس از حزب‌الله ایران افزود: این انقلاب این عزت را به دست آورده که دشمنان اسلام از این عزت اسلامی می‌ترسند.

وی با اشاره به اینکه ادبیات ولایت به ما آموخت در برابر استکبار بایستیم و فریاد آزادی‌خواهی سر بدهیم، بیان کرد: در ادبیات دینی و اسلام ما مرگ بر آمریکا همان‌قدر ثواب دارد که درود بر امام (ره) ثواب داشت چراکه بدون تبری نمی‌توان پشت اسلام و در برابر دشمن ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبری پس از امام (ره) از جنس ایشان بود، گفت: دشمنان می‌گویند باید کاری کنیم رهبری سوم از جنس دو رهبر اول این انقلاب نباشد اما خبر ندارند که پرچم این انقلاب به دستان مبارک امام زمان (عج) خواهد رسید.

مسؤولان فراموش نکنند که سیاست‌گذار نظامِ ولایت هستند

حاج‌صادقی با تأکید بر اینکه مسؤولان فراموش نکنند که سیاست‌گذار نظامِ ولایت هستند، افزود: همه مسؤولان باید به‌عنوان سرباز سیاست‌ها را خوب بفهمند و به‌درستی عمل کنند و اگر طبق تدبیر رهبر انقلاب عمل نکنند و اجتهادهای دیگر را دخالت دهند آسیب می‌زنند.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از مسؤولان در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب بیان کرد: مسؤولان باید دو استقامت داشته باشند، روحیه جهادی و انقلابی داشته و گوش‌به‌فرمان ولایت بوده و طبق فرامین رهبر انقلاب عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف روحیه جهادی و انقلابی ملت ایران گفت: به لطف الهی در گام دوم آن‌چنان‌که رهبر انقلاب بیان کردند باید استقامت فکری و عملی خود را بیشتر کنیم چراکه مأموریت داریم عالم را آماده نهضت ظهور کنیم‌‌.

به معامله قرن «نه» می‌گوییم

حاج‌صادقی با اذعان به اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به افکار اسلامی و پیشرفت‌های علمی موجود در دانشگاه‌های ما است، بیان کرد: امروز نیز دشمن درصدد ایجاد نفاق بین مردم و مسلمانان است و معامله قرنی که از آن صحبت می‌کنند ایجاد نفاق و تفرقه بین مسلمانان است و خودشان را به جان هم بیندازند اما باید بدانند که تاریخ این بار تکرار نخواهد شد.

وی با اذعان به اینکه ما از آرمان‌های انقلاب و اسلام فاصله نمی‌گیریم، افزود: ما از ابوالفضل العباس (ع) آموختیم دست می‌دهیم، سر می‌دهیم اما از آرمان خود کوتاه نمی‌آییم و تن به معامله قرن نمی‌دهیم و شکست مفتضحانه‌ای به کام استکبار می‌چشانیم.

Share