در مراسم معارفه شهردار جدید رشت:

بهارمست: فضای آرامی در مدیریت شهری ایجاد کردم | نصرتی: همیشه قدردان مردم رشت هستم

ناصر حاج محمدی درحالی امروز به عنوان شهردار جدید رشت معرفی شد که این شهر۱۰ ماه و ۲۴ روز پس از استعفای نصرتی با سرپرستی علی بهارمست اداره می‌شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی بهارمست با اشاره به دوران سرپرستی خود در شهرداری رشت اظهار کرد: در این مدت تلاش شد که حقوق پرسنل به موقع پرداخت شود و در حالی که در کلانشهرهای کشور کارمندان دو ماه حقوق نمی‌گرفتند اما در مجموعه شهرداری رشت تلاش بر این بود که مطالبات پرسنل پرداخت شد.

وی ادامه داد: دوران سرپرستی دوران برزخی است و سعی کردیم که عزل و نصب های بی مورد انجام نشود و یک فضای ارام در مدیریت شهری ایجاد شد.

بهارمست افزود: باتوجه به بدهی میلیاردی شهرداری رشت در ابتدای تصدی سرپرستی بنده بارها حساب ها مسدود شده بود اما به هر طریقی سعی کردم که این مشکل را برطرف کنم و چرخه مالی شهرداری استوار بماند.

وی در مورد اینکه فاز اول شهر بازی راه اندازی شده است گفت: سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی برای شهربازی رشت منعقد شد که تا چند ماه آینده به صورت کامل افتتاح خواهد شد.

بهارمست به پروژه تصفیه خانه شیرابه سروان اشاره کرد و یادآور شد: در این مورد اقدامات خوبی انجام شد که امیدوارم با گسترش پروژه مشکل سراوان حل شود.

همیشه قدردان مردم رشت هستم

به گزارش دیارمیرزا مسعود نصرتی شهردار سابق رشت نیز در این مراسم گفت: زمانی که داشتم از رشت می‌رفتم به خودم گفتم که رشت وطن دوم من است و هم اکنون بیشترین مراجعه کنندگان در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از گیلان و رشت دارم.

جانشین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه رسم بر این بوده در تودیع عملکردها بیان شود، افزود: یکی از اقدامات انجام شده راه اندازی اتاق شکوفایی بود که در رشت این اتاق بسیار مورد استقبال گرفت.

وی افزود: ازمردم رشت ممنونم که فرصتی به من دادند تا در این شهر خوب فعالیت کنم اما شرایطی پیش آمد که دیگر امکان خدمت در این شهر نبود اما همیشه قدردان مردمان شهر هستم.

گفتنی است ناصر حاج محمدی درحالی امروز به عنوان شهردار جدید رشت معرفی شد که این شهر۱۰ ماه و ۲۴ روز پس از استعفای نصرتی با سرپرستی علی بهارمست اداره می‌شد.

 

Share