جدال 16 تیم برای قهرمانی

برنامه بازی های لیگ ملت‌های والیبال | ایران-ایتالیا در بازی افتتاحیه

آغاز لیگ ملت های والیبال با دیدار ایران و ایتالیا آن هم در بازی افتتاحیه.شاگردان کولاکوویچ که با ایتالیا،چین و آلمان در هفته نخست رقابت خواهند کرد در نخستین دیدار خودشان روز جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف لاجوردی پوشان خواهند رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آغاز لیگ ملت های والیبال با دیدار ایران و ایتالیا آن هم در بازی افتتاحیه.شاگردان کولاکوویچ که با ایتالیا،چین و آلمان در هفته نخست رقابت خواهند کرد در نخستین دیدار خودشان روز جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف لاجوردی پوشان خواهند رفت.

۲۰ بار رویارویی؛ این بار زایتسف غایب است

تیم های ایران و ایتالیا تا به حال ۲۰ بار به مصاف هم رفته اند که تیم ایران موفق شده ۶ بار این تیم را شکست بدهد.ایتالیا یکی از ابرقدرت های والیبال جهان است که شکست دادن آنها کار هر تیمی نیست.این در حالی است که در آخرین رویارویی دو تیم هم،شاگردان کولاکوویچ سه بر صفر بازنده بوده اند.نکته ای که در بازی بیست و یکم دو تیم به چشم می خورد غیبت ایوان زایتسف،ستاره بی چون و چرای ایتالیایی هاست که در لیگ ملت ها به میدان نخواهد رفت.

جدال ۱۶ تیم برای قهرمانی

ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت.

حمله به رکورد تک رقمی شدن

در دوره قبلی لیگ ملت ها تیم ایران به نتیجه ای بهتر از جایگاه دهمی نرسید. شاکردان کولاکوویچ اما امسال با تجربه تر هستند و می خواهند به تک رقمی شدن در جدول و جایگاه های بالایی فکر کنند.در دوره قبلی این رقابت ها تیم ملی والیبال روسیه با شکست فرانسه عنوان قهرمانی را کسب کرد.

ایران،برای هفت سال در گروه اصلی

تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، له  ستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی و ثابت در لیگ ملت‌های والیبال خواهند بود که برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال حضور خواهند داشت.

برنامه هفته نخست را ببینید

هفته نخست به میزبانی چین
* جمعه ۱۰ خرداد: ایران – ایتالیا، ساعت ۱۲:۳۰
* شنبه ۱۱ خرداد: ایران – چین، ساعت ۱۶:۳۰
* یکشنبه ۱۲ خرداد: ایران – آلمان، ساعت ۱۲:۳۰

Share