سپیدرود در بلاتکلیفی محض!

بخشی: مالک باشگاه سپیدورد علی کریمی است | از جزئیات قرارداد بیات و کریمی با خبر نیستیم!

روز گذشته (شنبه) کیومرث بیات اعلام کرد که باشگاه سپیدرود را به علی کریمی عودت خواهد داد و این در حالی است که علی کریمی مدعی است که باشگاه به طور قطعی و غیرقابل برگشت تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، کیومرث بیات، مالک و سرپرست موقت باشگاه سپیدرود رشت، بعد از سقوط این تیم به لیگ دسته یک، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از سمت خود کناره‌گیری کرد. او در ادامه تاکید کرد که انجام تعهدات میلیاردی باشگاه بر گردن او نیست و قرار بوده تا روز واگذاری باشگاه نقش امانت‌دار را داشته باشد.

این مساله به اینجا ختم نمی‌شود. وکیل علی کریمی در واکنش به صحبت‌های کیومرث بیات اعلام کرد: با توجه به توافق‌نامه میان ایشان با اداره کل ورزش استان گیلان در مورخه ۹۷/۱۲/۱۳ انتقال مالکیت تیم سپیدرود از آقای علی کریمی به نماینده اداره کل، آقای کیومرث بیات به صورت قطعی و غیر قابل برگشت انجام گردیده است لذا بحث‌هایی که مطرح می‌شود بیشتر فرافکنی، فرار رو به جلو و بازی با افکار عمومی است.

در این رابطه مریم بخشی، مدیر اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان اظهار کرد: مالک باشگاه علی کریمی است و کیومرث بیات موقتاً سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفته بود و هر کسی هم که قرار است مالکیت این باشگاه را بر عهده بگیرد باید با علی کریمی صحبت کند.

او درباره اظهارات وکیل علی کریمی مبنی بر واگذاری قطعی و غیرقابل برگشت باشگاه سپیدرود و اینکه اعلام کرد اظهارات کیومرث بیات فرافکنی و بازی با افکار عمومی است عنوان کرد: در وهله اول باید بگویم که کیومرث بیات نماینده اداره کل وزارت ورزش استان گیلان نیست. قراردادی بین کیومرث بیات و علی کریمی بسته شده که ما از جزئیات آن با خبر نیستیم. اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان، نقش نظارتی در فوتبال دارد و در مسائل باشگاه‌های خصوصی نمی‌تواند دخالت کند و به هیچ عنوان نمی‌توانند تیم‌داری کنند.

بخشی افزود: باید هر چه سریع‌تر یک مالک جدید برای باشگاه مشخص شود و آقای کریمی هم به حق و حقوق خود برسد و تلاش ما هم بر این است تا این فرایند هر چه سریع‌تر انجام شود.

Share