رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گيلان تشریح کرد:

اعلام محدودیت ترافیکی عید سعید فطر در شهر رشت

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان برای برپایی هرچه با شکوه‌تر نماز عید سعید فطر در رشت از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعدادی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان برای برپایی هرچه با شکوه‌تر نماز عید سعید فطر در رشت از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعدادی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلای بزرگ شهر رشت و حضور نمازگزاران در خیابان‌های اطراف این مکان محدودیت ترافیکی از بامداد روز عید فطر در محدوده مصلی اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: محدودیت ترافیکی از میدان هفت آذر (نیروی دریایی) تا میدان مصلی در مسیر رفت و برگشت تا پایان اقامه نماز است و تردد خودروها از مسیر جایگزین یعنی خیابان پاسداران به سمت میدان پاسداران و میدان فرهنگ تا میدان مصلی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: البته در چند مسجد بزرگ دیگر شهر رشت مانند مسجد امام رضا (ع) گلسار، مسجد امیرالمومنین بلوار لاکانی و مسجد حاج مجتهد خیابان شریعتی نیز صفوف نماز عید فطر به خیابان‌های اطراف منتقل می‌شود که در این مسیرها نیز به صورت مقطعی و با حضور کارکنان پلیس راهور محدودیت اعمال خواهد شد.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: همشهریان با توجه به اطلاع‌رسانی انجام گرفته در زمان و مسیر‌های اعمال محدودیت ترافیکی از تردد و پارک خودروها خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با خودروبر به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان در پایان گفت: محدودیت ترافیکی در سایر شهرهای استان گیلان به فراخور شرایط برگزاری محل نماز عید فطر اعمال می‌شود که اطلاع‌رسانی‌ لازم توسط پلیس راهور شهرستان‌ها برای سهولت شهروندان و حضور پرشور در نماز عید فطر انجام خواهد شد.

Share