گردش ده میلیارد تومانی پوزهای یاد شده صحت ندارد

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره کشف دستگاه پوز و مقادیری طلا و ارز در دفتر زنگنه

وزارت اطلاعات، درباره ادعای استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت و همچنین کشف مقادیری طلا و ارز در این دفتر توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزارت اطلاعات، درباره ادعای استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت و همچنین کشف مقادیری طلا و ارز در این دفتر توضیحاتی ارایه کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است:

پیرو مطالب و ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه ها و تریبون ها درخصوص کشف تخلفات مالی در دفتر وزیر محترم نفت توسط وزارت اطلاعات اعلام می دارد:

۱-استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت از سوی یک کارمند اداری آن دفتر بوده که این موضوع از سوی معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات پیگیری و با کارمند خاطی برخورد مقتضی صورت گرفت.اضافه می نماید متعاقباً به دستور وزیر محترم نفت، کارمند(قراردادی) یاد شده، درآن زمان از ادامه خدمت معلق می گردد.

۲-گردش ده میلیارد تومانی پوز های یاد شده صحت ندارد، همچنین میزان گردش و تراکنش های ثبت شده در کارتخوان  ها صرفاً دلیل بر وجود و اثبات تخلف و جرم احتمالی در تمامی تراکنش های ثبتی نمی باشد. مضافاً بررسی های تکمیلی پیرامون تراکنش های موجود در دستور کار قرار دارد.

۳-ادعای کشف مقادیری طلا و ارز  از نامبرده و یا دفتر وزیر محترم نفت کذب می باشد.

۴-ادعای بروز بحث و اختلاف بین وزرای نفت و اطلاعات پیرامون این قضیه کاملاً کذب و خلاف واقع می باشد، کما این که در سایر اقدامات مقابله با مفاسد در وزارت نفت، وزیر محترم نفت حمایت و پشتیبانی از اقدامات ضد فساد وزارت اطلاعات داشته اند.

۵-روابط عمومی وزارت اطلاعات انتظار دارد رسانه های محترم و دیگر صاحبان تریبون قبل از ذکر و انتشار اخبار و مطالب مرتبط با اقدامات وزارت متبوع ، موارد را با این مرکز مطرح و پس از راستی آزمایی و اطمینان از صحت ، اقدام به انتشار نمایند.

۶- در شرایطی که دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی و تحریم های شدید نفتی، به دنبال شکستن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسیب به وحدت و انسجام ملی می باشد، دقت و هوشیاری سیاسی و انقلابی برای پرهیز از بروز اختلافات داخلی، ضرورت ملی و میهنی محسوب شده و انتظار دارد همه دلسوزان نظام با حفظ و رعایت اصول اخلاقی، در تقویت و همگرایی بیشتر جهت مقابله با دسیسه های دشمن خارجی کوشا باشند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات

Share