شهروندان شکایات و گزارش خود را ارائه کنند

استقرار هیات بازرسی در شهرداری خمام، بیمارستان شهید بهشتی انزلی، سازمان صمت و هلال احمر گیلان

هیأتی از اداره کل بازرسی استان گیلان در شهرداری خمام، بیمارستان شهید بهشتی انزلی، سازمان صمت و هلال احمر گیلان مستقر شده و آماده دریافت گزارش شهروندان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیأتی از اداره کل بازرسی استان گیلان (گروه سیاسی و قضائی) از تاریخ ۱۸ خرداد لغایت ۱۶ تیرماه در شهرداری خمام مستقر می باشند.

طی چند وقت اخیر حواشی زیادی پیرامون جذب تعدادی نیرو در شهرداری خمام به وجود آمده است و به نظر می رسد استقرار هیات بازرسی نیز در همین راستا است.

همچنین هیأت بازرسی از گروه فرهنگی و اجتماعی در بیمارستان شهید بهشتی(ره) بندرانزلی و هیأتی از گروه تولید و توسعه بازرسی کل گیلان از تاریخ ۱۸ خرداد لغایت ۱۶ تیرماه در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان مستقر می‌باشند.

جمعیت هلال احمر گیلان نیز یکی دیگر از نهادهایی است که هیات بازرس در آن مستقر شده است و گروه فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل گیلان از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه در جمعیت هلال احمر استان گیلان مستقر خواهند بود.

گفتنی است چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات دستگاه های اجرائی شکایت و یا اعلاماتی دارند، می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ تماس حاصل فرمایند.

همچنین سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتیhttp://shekayat.bazresi.ir  آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در این زمینه است.

Share