اولین اظهارات شهردار جدید رشت:

از گردشگری فقط زباله‌ها سهم رشت می‌شود | از فردا مردم شهردار را در سطح رشت می‌بینند

ناصر حاج محمدی شهردار جدید رشت اظهار کرد: شهردار نباید در اتاقش بنشیند و از فردا مردم شهردار را در سطح رشت می‌بینند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر حاج محمدی شهردار جدید رشت با اشاره به دلایل انتخاب حود توسط شورای شهر رشت اظهار داشت: ۲۰ روز در شهر رشت بودم و متوجه شدم که شهرداری رشت چشم اندازی ندارد بنابراین بنده برنامه‌ام را بر اساس آینده شهر رشت تدوین کردم.

حاج محمدی با بیان اینکه خداوند به شهر رشت نعمتهای زیادی داده است، یادآور شد: حس می‌کنم که نسبت به این شهر کوتاهی شده است، از امامزاده هاشم که ورود می‌کنیم اصلاً مشخص نیست شهر از کجا شروع می‌شود و تمام ورودی‌ها با مشکل مواجه است.

وی ادامه داد: تنها اشکالی که در شهر رشت وجود داشت گسیختگی افکار بود که مطمئنم دیکر وجود نخواهد داشت.

شهردار جدید رشت با تاکید بر اینکه شهرداری رشت برای حل مشکلات باید چابک شود، افزود: بیش از ۴ هزار پرسنل در شهرداری داریم.

وی با بیان از گردشگری فقط زباله‌ها سهم رشت می‌شود، افزود: متاسفانه شیرابه‌ها به رودخانه‌ها می‌ریزد و به استاندار قول می‌دهم که به سخنانشان گوش خواهم کرد و به آن عمل می‎کنم.

حاج محمدی در مورد تالاب عینک گفت: متاسفانه مشکلات این تالاب نصیب مردم شده است، باید کارهایی در اینجا شود تا گردشگری رونق پیدا کند.

وی افزود: به همه قول می‌دهم که طبق برنامه و دستورالعمل کار شود. شهرداری مکان سیاسی نیست و متعلق به همه مردم است.

شهرداری دو شیفته و ۲۴ ساعته باید کار کند

به گزارش دیارمیرزا شهردار جدید رشت اظهار کرد: شهردار نباید در اتاقش بنشیند و از فردا مردم شهردار را در سطح رشت می‌بینند. همکاران شهرداری اگر می‌خواهند همکار بنده باقی بمانند باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم بکار بگیرند.

حاج محمدی خاطرنشان کرد: شهر رشت دو سال در حالت ایستایی بود و از این به بعد شهرداری دو شیفته و ۲۴ ساعته باید کار کند.

وی افزود: بنده با همین نیروها کار می‌کنم و هر نیرویی را مهندسی می‎کنم که اگر خوب بود در جایگاهش باقی خواهند ماند.

گفتنی است ناصر حاج محمدی درحالی امروز به عنوان شهردار جدید رشت معرفی شد که این شهر بیش از ۱۰ ماه با سرپرستی علی بهارمست اداره می‌شد.

Share