فرماندار شفت خبرداد:

ابلاغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه ملاسرا-شفت و ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پل چوبر و بداب

محسنی گفت: برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راهسازی محور ملاسرا-شفت بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و برای ساخت دو پل در چوبر و بداب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شفت ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا محسنی عصر امروز – چهارشنبه – در نشست شورای اداری شهرستان شفت، با بیان اینکه نامگذاری سال جاری به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بیانگر اهمیت موضوع معیشت و اقتصاد است افزود: ظرفیت‌های مهم بخش تولید باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شفت با اشاره به اعمال و تشدید همزمان تحریم‌های ظالمانه و پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا، افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص فصل الخطاب است و همان گونه که ایشان فرمودند: هیچ ملت آزاده‌ای مذاکره در سایه فشار را نمی‌پذیرد.
وی با بیان اینکه مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما آن چه آنان را می‌رنجاند تبعیض و بی عدالتی است، افزود: مدیران باید منشور حقوق شهروندی را رعایت و همواره کرامت انسانی ارباب رجوع را حفظ کنند.
نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه همه تلاش دشمنان ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و حاکمیت است، تصریح نمود: امروز بایستی همه در راستای وفاق و وحدت و تلاش برای ایجاد امید در کشورها تلاش و اهتمام داشته باشند و از بیان مطالبی که باعث یاس و ناامیدی مردم می‌گردد پرهیز نمایند.
وی با بیان اینکه دستور دکتر سالاری استاندار گیلان مبنی بر پرهیز از تشریفات اداری در واقع مطالبه‌ای مردمی بود که با وحدت رویه در تمامی شهرستان‌های استان در حال اجرا است، گفت :بخش نامه حضور مدیران کل استانی در شهرستان‌ها نیز رافع بسیاری از مشکلات بوده است.
محسنی در ادامه روسای ادارات شهرستان را ملزم نمود تا با هماهنگی با بخشداران و اعلام قبلی جهت بررسی مشکلات مردم در حوزه کاری ادارات مربوطه به مراکز دهستان‌ها و روستاها رفته و در راستای حل مشکلات با مردم دیدار چهره به چهره نمایند.
فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر خدمات شایانی در سطح شهرستان انجام شده اما اطلاع رسانی‌ها دستگاه‌ها در این خصوص ضعیف است، افزود: مدیران از ظرفیت رسانه‌ها برای ارائه گزارش عملکرد و آمار مقایسه‌ای استفاده کنند.
وی در ادامه به سفر سال گذشته رییس جمهور روحانی به گیلان و پیگیری مستمر مطالبات مهم شهرستان اشاره و افزود: در این راستا برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راهسازی محور ملاسرا-شفت بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و برای ساخت دو پل در چوبر و بداب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شفت ابلاغ شده است.
فرماندار شفت با بیان اینکه مشکل کم آبی شالیزاها در سال جاری پذیرفتنی نیست و مدیران ذیربط باید تا پایان سال زراعی برنامه مدون داشته باشند افزود: دستگاه های خدماتی و اجرایی اقدامات لازم در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه برق را در دستور کار قرار دهند.
گفتنی است عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق گیلان نیز که در نشست شورای اداری شهرستان حضور داشت از دوبرابر شدن ظرفیت پست در حال بهره برداری شفت و ارتقای آن به ۶۰ مگاوات آمپر خبر داد.

Share