اولتیماتوم آذری جهرمی به سرویس‌دهندگان مخابراتی

محمدجواد جهرمی، وزیر ارتباطات، فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی تاکید کرد: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامحمدجواد جهرمی، وزیر ارتباطات، فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی تاکید کرد: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

وی در ادامه گفت: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنطیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود میکنم  میدانند که آن موقع چه میشود. نمونه آن را درباره ستاره مربع ها و کم فروشی ها دیده اند که در زمینه حق الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.
جهرمی در پایان ادامه داد: اگر شما مردم عزیز در این خصوص شکایتی دارید لطفا با تماس با ۱۹۵ آن را مطرح فرمایید تا رسیدگی شود.

Share