معاون آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

۵۳ معلم برتر گیلان در هفته معلم تقدیر می‌شوند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم با اجرای برنامه‌های متنوع از ۵۳ معلم برتر گیلان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت تقدیر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد امجدی با تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان، با همیاری همه ادارات، همایش‌های استانی «تجلیل از مقام معلم»، «تجلیل از معلمان شاغل در مدارس استثنایی» و «همایش استانی تجلیل از نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به صدور تقدیرنامه برای فرهنگیان منتخب استان با امضای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، برگزاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان در هفته مقام معلم برگزاری مراسم یادبود فرهنگیان متوفی در مسجد قدس رشت، را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه امسال عنوان کرد.

دبیر ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم درباره نحوه انتخاب معلم برتر گیلان در بخش کشوری، خاطرنشان کرد: پس از بررسی رزومه و عملکرد ۵۳ معلم برتر معرفی شده به استان، «نادر یعقوبی» دبیر دینی و عربی متوسطه دوم شاغل در منطقه سیبن عمارلو  را با دارا بودن ویژگی‌های مقبولیت، توانمندی، محبوبیت و الگو بودن به عنوان دبیر نمونه استان گیلان  انتخاب شد.

امجدی گفت: در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم با اجرای برنامه‌های متنوع از ۵۳ معلم برتر گیلان با حضور نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار و ۹۴۳ نفر در آموزش و پرورش استان گیلان اشتغال دارند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۶۰ نفر در مدارس تدریس می‌کنند، افزود: در برنامه استانی تجلیل از معلمان برتر در ۱۲ اردیبهشت از یک معلم ماندگار و ۱۷ فرهنگی ایثارگر تقدیر می‌شود.


انتهای پیام

Share