مدیر گنجینه شهر فرش خزر بیان کرد:

گنجینه شهر فرش خزر، پیشگام در ارائه کالای ایرانی

مدیر گنجینه شهر فرش خزر بیان کرد: از ویژگی های این فروشگاه ارائه فرش ها و دیگر لوازم خانگی ایرانی است که خریداران با توجه به کیفیت و تنوع قیمت خود می توانند انواع مبلمان و لوازم خانه خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گنجینه شهر فرش خزر، حمایت از کالای ایرانی را در راس وظایف خود گنجانده است. هدف از تاسیس این مجموعه ایجاد محیطی آرام و سالم ، حمایت مردم عزیز در خصوص خرید آسان و تضمینی و در عین حال اشتغال زایی برای جوانان فرهیخته این شهر و استان است.
مهندس هودنه، مدیریت گنجینه شهر فرش خزر، با بیان این مطلب به دیار میرزا گفت: مهم ترین شعار گنجینه شهر فرش خزر ” تضمین بهترین کیفیت و قیمت ” بوده و هدف از انتخاب این شعار ارائه محصول با کیفیت با هدف ایجاد رضایت برای مشتریان عزیز است. در حال حاضر این مجموعه با اکثر ارگان های دولتی و غیر دولتی در حال همکاری است و ضمنا برای رفاه حال همشهریان خرید برای کلیه مردم گیلان با شرایط آسان بدون پیش پرداخت و ضامن می باشد.
مهندس هودنه اضافه کرد: این فروشگاه یکی از بزرگترین مجموعه چند جانبه در استان گیلان واقع در شهر رشت است که ۵۰ نفر پرسنل در آن اشتغال دارند.
به گفته‌‌ی وی، گنجینه شهر فرش خزر یک فروشگاه با معیارهای استاندارد فروش در گیلان و شهر رشت است که با هدف ارائه خدمات برتر به مشتریان خود راه اندازی شده است.
مدیریت گنجینه شهر فرش خزر بیان کرد: از ویژگی های این فروشگاه ارائه فرش ها و دیگر لوازم خانگی ایرانی است که خریداران با توجه به کیفیت و تنوع قیمت خود می توانند انواع مبلمان و لوازم خانه خود را از این فروشگاه تهیه کنند.
وی افزود: یکی از اهداف ما حمایت از کالاهای ایرانی بود. این مهم با توجه به سال رونق تولید بیشتر در راس کار قرار گرفت. با این نکته که اکنون کشور ما در شرایط خاص قرار دارد مهمترین وظیفه ما تنها فروش محصول نیست بلکه حمایت از آن است و در این راستا کوشیده ایم با حمایت از کالاهای ایرانی چرخ تولید کارخانجات بچرخد و کارگران مشغول کار باشند.
وی افزود: در خیلی از فروشگاهها فرش های ترکیه و… به فروش می رسد اما ما سعی کردیم فرش های اصیل و برند ایرانی را وارد چرخه فروش کنیم. حتی در زمینه کالاهایی چون مبل و یا محصولات برقی از محصولات استان خودمان بهره گرفته ایم تا آن را به نحو احسن ارائه کنیم. قطعا با توجه به مناسب تر بودن قیمت ها مشتریان هم راحت تر می توانند اقدام به خرید و تکمیل جهیزیه خود کنند.
مهندس هودنه بیان کرد : برای رونق تولید و فروش خوب همه باید پشتیبان هم باشیم‌. مصرف کالای خارجی متضرر شدن کشور از ورود این کالاها، بیکاری چند میلیون نفر از جوانان کشور، بالا رفتن خطرات امنیتی در کشور، تعطیلی کارخانجات و بروز ناهنجاری‌های اخلاقی، نارضایتی از میزان اندک حقوق و مزایا در خانواده‌های کارگران و رکود اقتصادی را در پی خواهد داشت.پس بیایید همه با هم کالای ایرانی مصرف کنیم.

Share