فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در مراسم تجلیل از پرسنل روابط عمومی:

کارشناسان روابط عمومی برای موفقیت نیاز به فعالیتی فراتر از وظیفه خود دارند

حیدری گفت: ماهیت روابط عمومی ها اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده است که برای موفقیت در این عرصه نیاز به فعالیت مضاعف و فراتر از وظیفه ای است که بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی جلسه ای به این مناسبت به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از پرسنل فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد.
رحیم حیدری در این نشست صمیمی بر نقش مهم روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: ماهیت روابط عمومی ها اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده است که برای موفقیت در این عرصه نیاز به فعالیت مضاعف و فراتر از وظیفه ای است که بر عهده دارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: عملکرد موفق یک دستگاه اجرایی در ارائه خدمات خوب و به موقع به ارباب رجوع و رضایتمندی آنان نمایان می شود و مردم بهترین قاضی برای قضاوت عملکرد مدیران و دستگاههای اجرایی شهرستان هستند و این امر نیز مستلزم اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی ها به مردم است.

وی در پایان به کارکنان و مسئول واحد روابط عمومی فرمانداری توصیه کرد: باید با برنامه ریزی و توسعه نرم افزاری و فکری هرچه بیشتر در جهت خدمت به مردم شهرستان گام بردارید.

Share