حسینی در اختتامیه اولین ممیزی مراقبتی گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 آزمایشگاه مرکزی آبفای گیلان

چیزی به اندازه آب به سلامت مردم وابسته نیست | کنترل کیفیت خط قرمز آبفا است

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه آب از مولفه های اصلی سلامت است از آن بعنوان محصول خاص و ویژه شرکتهای آب و فاضلاب نام برد و گفت: چیزی به اندازه آب به سلامت مردم وابسته نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اختتامیه اولیه ممیزی مراقبتی گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 آزمایشگاه مرکزی این شرکت با حضور نماینده گروه ممیزی آزمایشگاههای آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل، معاون بهره برداری، مدیر کنترل کیفیت آزمایشگاه و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه آب از مولفه های اصلی سلامت است از آن بعنوان محصول خاص و ویژه شرکتهای آب و فاضلاب نام برد و گفت: چیزی به اندازه آب به سلامت مردم وابسته نیست.

وی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات مناسب و تحویل آب سالم از اولویت های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است افزود: برای کنترل کیفی این محصول، آبفای کشور برنامه های مدون تنظیم می کند و به شرکتها ابلاغ می نماید و کنترل کیفیت خط قرمز شرکتهای آب و فاضلاب سراسر کشور است.

مدیرعامل آبفای گیلان دریافت گواهینامه های استاندارد را زبان مشترک دستگاهها دانست و خاطرنشان کرد: دریافت این گواهینامه ها نشان دهنده برخورداری از یک پشتیبان علمی و فنی برای ارائه خدمات است و به مصرف کنندگان اطمینان داده می شود بعنوان تنها تولید کننده و توزیع کننده آب شهری، حساسیت در ارتقاء کیفیت آب برای این شرکت بسیار حائز اهمیت است.

 حسینی در ادامه یادآور شد: باعث افتخار است که در ممیزی مراقبتی آزمایشگاه بر عملکرد این حوزه صحه گذاشته شد و این امر حاکی از حضور همکاران خوب، متعهد، باسواد و با علم روز در آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب است که امیدواریم با تلاش کوشش بیشتر در حفظ این روند موفق باشند.

سپس سهراب نیا نماینده گروه ممیزی آزمایشگاههای آب و فاضلاب کشور و سرممیز اولین ممیزی مراقبتی  ISO/IEC 17025 با تشریح روند ممیزی اظهار داشت: پس از پیاده سازی سیستم های مدیریتی، پیگیری جهت تداوم آن انجام می شود و در زمان های مشخص تیم های ممیزی مراقبتی حضور خواهند داشت.

وی جدیت، صداقت، همدلی و یکپارچگی در انجام امور را از نقاط قوت آزمایشگاه آبفای گیلان اعلام کرد و گفت: هدف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، قرار گرفتن آزمایشگاهها در مسیر اعتلای کیفیت آب است و تحقق این هدف در آبفای گیلان مایه مسرت و خوشحالی است.

نماینده گروه ممیزی آزمایشگاههای آب و فاضلاب کشور پویایی آزمایشگاه آبفای گیلان را از دیگر نقاط مثبت آن دانست و افزود: ممیزی داخلی خوب انجام شد و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و پروژه های بهبود بخشی از سوابق خوب این حوزه بود که در سایه حمایت مدیران ارشد شرکت انجام پذیرفت.

Share