در دیدار استاندار گیلان با مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور عنوان شد:

پرداخت وام قرض الحسنه فوری به کارگران گیلان به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور در دیدار با استاندار گیلان از پرداخت ۷۰ فقره وام قرض الحسنه فوری به مبلغ ۵ میلیون تومان به کارگران گیلان همزمان با روز کارگر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مصطفی سالاری در دیدار با حبیب اله مهدیان اظهار داشت: این تسهیلات به مناسبت روز کارگر از طریق بانک توسعه تعاون پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید منابع پایداری نداشت افزود: برای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه اگر به موقع پرداخت شود ردیف خوبی در نظر گرفته شده است.
نماینده عالی دولت تصریح کرد: پرداخت تسهیلات از طریق تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورتی که ۵۰ درصد از منابع بانکی و ۵۰ درصد دیگر آن سهم صندوق ملی است که در صورت تحقق اشتغال به آن یارانه تعلق و از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.
وی در مباحث تسهیلات تبصره ۱۸ سازمان برنامه و بودجه ضمن ارائه این پیشنهاد که یارانه تسهیلات اول به بانک پرداخت شود، افزود: تسهیلات بانک به نسبت یارانه‌ای که دریافت کرده و به نوعی سود تعدیل شده باشد.
دکتر سالاری در پایان این دیدار از بانک توسعه و تعاون که در پرداخت تسهیلات بین چهار بانک عامل کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید تا به امروز رتبه اول را کسب کردند تقدیر و تشکر کرد.

Share