جعفرزاده در دیدار با اعضای شورای معاونین هلال احمر گیلان: فرصت خدمت به مردم لیاقت می خواهد

پذیرفتن شروط ۱۲گانه آمریکا به معنای نادیده گرفتن خون شهدا و دستاوردهای انقلاب است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: خداوند برای شما هلال احمری ها فرصتهایی قرار داد تا با کسب ثواب به اجر دنیا و آخرت دست یابید، این فرصت لیاقت می خواهد و به نوعی شمابرای ارایه خدمت انتخاب شده اید و قدر این نعمت را بدانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت به مناسبت هفته هلال احمر در ۱۸ اردیبهشت ماه “روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر” در ساختمان جمعیت حضور یافت و گفت: خداوند برای شما هلال احمری‎ها فرصتهایی قرار داد تا با کسب ثواب به اجر دنیا و آخرت دست یابید، این فرصت لیاقت می خواهد و به نوعی شما برای ارایه خدمت انتخاب شده اید و قدر این نعمت را بدانید.

وی با حضور در در جلسه شورای معاونین پس از ارایه گزارش کاملی از سوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص عملکرد سال ۹۷ و دستاوردهای استان در سال گذشته عنوان کرد: آمریکا خواستار استقلال ایران نبوده و درخواستهای غیر معقول از ما دارد و خوشبختانه ما به دنیا نشان دادیم که اهل صلح می باشیم.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اعلام خروج ایران از بخشی از برجام گفت: با وجود کاهش فروش نفت و وقوع برخی مشکلات، در خصوص مسئله برجام باید عاقلانه و منطقی عمل کرده و احساسی تصمیم نگیریم.

وی با اشاره به تاثیر کاهش فروش نفت بر اقتصاد کشور گفت: ما باید این تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده ودر جهت پیشرفت اقتصادی گام برداریم هر چند آمریکا ۱۲ شرط برای ایران تعیین نموده که قبول کردن آن به معنای نادیده گرفتن خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما تلاش ما همچنان حفط صلح و تامین امنیت کشور است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته هلال احمر به تمامی کارکنان این نهاد مردمی گفت: من به شخصه به کار خالصانه و خدمات بی دریغ هلال احمری ها غبطه می خورم و علاقه مند به حضوردر کنار داوطلبان در جمع آوری و ارسال کمک بودم که به دلیل مشکلات جسمانی شرایط حضور نداشتم.

وی در ادامه افزود: خداوند برای شما هلال احمری ها فرصتهایی قرار داد تا با کسب ثواب به اجر دنیا و آخرت دست یابید که این فرصت لیاقت می خواهد و به نوعی شما برای ارایه خدمت انتخاب شده اید و قدر این نعمت را بدانید.

جعفرزاده عملکرد هلال احمر را عالی ارزیابی کرد و گفت: هر باردر جمعیت هلال احمر حضور پیدا می کنم شاهد پیشرفت و موفقیت بیشتر آن می باشم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان از تلاش کارکنان، داوطلبان در جریان سیل اخیر و جمع آوری کمک برای سیل زدگان تقدیر و لوح سپاسی را به مناسبت هفته هلال احمر به مدیر جمعیت استان اهداء کرد.

Share