رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشت:

واحدهای پذیرایی بدون تخلف در ماه رمضان مجوز فعالیت دریافت می‌کنند

حسین میرزایی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت گفت: واحدهای پذیرایی بین راهی که دارای مجوز و بدون تخلف در ۱۱ ماهه گذشته باشند مجوز بازگشایی و فعالیت در ماه مبارک رمضان در ساعات معین دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین میرزایی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و نحوه فعالیت واحدهای پذیرایی در این ماه گفت: واحدهای پذیرایی بین راهی که دارای مجوز و بدون تخلف در ۱۱ ماهه گذشته باشند، مجوز بازگشایی و فعالیت در ماه مبارک رمضان در ساعات معین دریافت خواهند کرد.

میرزایی با بیان اینکه این نظارت با همکاری و هماهنگی ادارات نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و فرمانداری صورت می گیرد گفت: تجهیز و پاکیزگی نمازخانه واحدهای گردشگری، جلوگیری از تظاهر به روزه خواری، پخش اذان در واحدهای گردشگری دارای مجوز، رعایت شئونات، پرهیز از ارائه غذا به افراد غیر مسافر، جلوگیری از افزایش غیر قانونی و غیر متعارف قیمتها و ایجاد بستر مناسب جهت تامین رفاه مسافران و گردشگری از موارد نظارتی بازرسان واحدهای پذیرایی و گردشگری خواهد بود.

میرزایی بر لزوم حفظ حرمت ماه رمضان تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از روزه خواری در ملع عام به واحدهای گردشگری بین راهی که استانداردهای فعالیت را داشته باشند مجوز اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در همه شهرستانها با تخلفات صنفی در واحدهای گردشگری برخورد خواهد کرد.

Share