مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان:

هیئت‌های اندیشه‌ورزی در سازمان بسیج هنرمندان گیلان تشکیل می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورزی کانون‌های بسیج هنرمندان گفت: امسال اشراف اطلاعاتی در اولویت برنامه‌های کاری این سازمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزابه نقل از تسنیم، غلامرضا حسن‌پور امروز در جلسه تبیین و تشریح برنامه های سال ۹۸ سازمان بسیج هنرمندان گیلان ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز کانون بسیج هنرمندان اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی در اولویت کاری برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان گیلان قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان ورود افراد متخصص، مؤمن و متعهد هر شهرستان به هیئت‌های اندیشه‌ورزی کانون‌های بسیج هنرمندان را مورد تأکید قرار داد و افزود: با تشکیل این هیئت‌ها برنامه‌های مختلف کانون‌های بسیج هنرمندان به صورت هدفمندتر به مرحله اجرا می‌رسند.

حسن‌پور حمایت از تولیدات هنری و برنامه های مسئله محور را از برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان گیلان در سال ۹۸ اعلام کرد و بیان داشت:‌ برای امسال برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی با حضور مدرسان برجسته کشوری و استانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی توانمندسازی مدیران و نیروهای زیرمجموعه سازمان بسیج هنرمندان گیلان را یکی از کارکردهای برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی دانست و تصریح کرد: امسال مسئله اشراف اطلاعاتی به عنوان یک اولویت مهم در صدر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان گیلان قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان تهیه بانک‌های اطلاعاتی جامع از هنرمندان استان را ضروری خواند و عنوان کرد: مسئولان کانون‌ها و انجمن‌ها در کنار برقراری ارتباط بیشتر و شبکه‌سازی با اهالی هنر، باید بانک‌های اطلاعاتی جامعی از هنرمندان حوزه‌های تخصصی خود تهیه کنند.

حسن‌پور مسجد محور بودن برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ استفاده مناسب از ظرفیت‌های مساجد و هنرمندان متعهد در برگزاری برنامه‌های مشترک و منسجم در ‌چنین فضاهای معنوی، منجر به تقویت بیشتر ارتباط جوانان با مساجد می‌شود.

وی فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد لزوم صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امسال ضمن رعایت اصل قناعت در فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان، باید سعی کنیم بیش از پیش با استفاده از بهترین ایده‌ها به شکل جهادی عمل کنیم.

Share