محسن نصر در جمع خبرنگاران:

هنوز پولی به سپیدرود رشت داده نشده است | می‌توانیم استقلال را در تهران زمین‌گیر کنیم

نصر با اشاره به اینکه با یک بازی بسته و کمی چاشنی شانس می‌توانیم استقلال را شکست دهیم، گفت: بازیکنان در بازی آخر انگیزه درونی دارند و انسان به امید زنده هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن نصر، مربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با نساجی با بیان اینکه متاسفم که نتوانتستیم نتیجه دلخواه خود را بگیریم، گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول هر دو تیم سردرگم بودیم اما در نیمه دوم تیم ما پیش از خوردن گل سه موقعیت صددرصد گل را داشت که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی همچنین ادامه داد: تیمی را تحویل گرفیم که روحیه‌ی جنگندگی لازم را نداشت و باحضور ما تیم روند صعودی داشت.

نصر با اشاره به اینکه مشکلات مالی بر روی عملکرد سپیدرود تاثیرگذار بود، اظهار داشت: با تمام تلاش‌هایی که مالکت باشگاه، آقای استاندار و آقای جعفرزاده داشتند ولی پول هنوز به بازیکنان ما تزریق نشده است.

وی با بیان با قاطعیت می‌گویم که می‌توانیم استقلال را در تهران زمین‌گیر کنیم، گفت: ما امید داریم و این امید را به هواداران نیز می‌دهیم زیرا ما به امید زنده هستیم.

نصر با اشاره به اینکه با یک بازی بسته و کمی چاشنی شانس می‌توانیم استقلال را شکست دهیم، گفت: بازیکنان در بازی آخر انگیزه درونی دارند و انسان به امید زنده هستند.

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه در بازی با نساجی می‌دانستیم تیمی که گل اول را بزند می‌تواند گل‌های بیشتری را بزند، گفت: وقتی می‌رویم که گل بزنیم و برنده بشیم، دفاع تیمی ما برهم خواهد خورد و با احترام به همه بازیکنان باید بگویم باید با موجودی خودمان بازی کنیم.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم دست پر از بازی با استقلال خارج شویم.

از هفته بیست و نهم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نساجی به پایان رسید.

Share