جلالی در کنفرانس خبری:

مشکلات سپیدرود و نساجی ربطی به فدراسیون ندارد|مطمئن هستم مردم رشت ما را تمجید می‌کنند

جلالی با بیان اینکه نباید نقطه ضعف تیم‌های ریشه‌دار سپیدرود و نساجی به فدراسیون ربط داد، گفت: مشکل تیم‌هایی مانند سپیدرود و نساجی عدم ساختار مناسب است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید جلالی، سرمربی تیم نساجی مازندران  در کنفرانس خبری پس از بازی با بیان اینکه به بازیکنان گفتم این بازی نشان دهنده شان و منزلت فوتبال است و شما باید بروید از اصالت و پاکی فوتبال دفاع کنید، گفت: مطمئن هستم مردم رشت ما را تمجید می‌کنند که ما بازی خودمان را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه این برد را به همه هواداران نساجی مازنداران تبریک می‌گویم، گفت: سپیدرود در دقایق زیادی ما را تحت فشار قرار داد. در پرفشارترین روز لیگ به رشت آمدیم و بازی بسیار سختی داشتم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه استرس عملکرد بازیکن سپیدرود را تحت شعاع قرار داد، گفت: بازیکنان سپیدرود روی ضربات ایستگاهی مسلط‌تر بودند اما در جریان بازی ما بهتر بودیم البته سپیدرود نیز تیم خوبی بود.

وی همچنین گفت: همانطور که دوست دارم بوشهر و شیراز در لیگ تیم داشته باشند، دوست دارم شهر رشت نیز در لیگ تیم داشته باشند.

جلالی با بیان اینکه نباید نقطه ضعف تیم‌های ریشه‌دار سپیدرود و نساجی به فدراسیون ربط داد، گفت: مشکل تیم‌هایی مانند سپیدرود و نساجی عدم ساختار مناسب است.

سرمربی تیم نساجی گفت: در خود استان گیلان باید گروهی بنشینند و فکر کنند که تیم سپیدرود برای بقا باید چقدر درآمد داشته باشد.

جلالی همچنین ادامه داد: چند روز پیش ۱۰ درصد پول بازیکنان ما را بعد از مدتها دادند و پس یک شکست ۵ درصد آن را کم کردند و با این وضعیت نمی‌توان تیمداری کرد.

از هفته بیست و نهم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نساجی به پایان رسید.

Share