رییس هیات فوتبال گیلان:

مخالف برگزاری فینال جام حذفی در مشهد هستیم | همدان میزبان خوبی خواهد بود

قربانعلی الماسخاله، رییس هیات فوتبال گیلان با برگزاری دیدار فینال جام حذفی، به دلیل شانس کسب سهمیه توسط تیم پدیده در مشهد مخالفت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با توجه به اعلام غیر قطعی سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان با برگزاری دیدار فینال جام حذفی، به دلیل شانس کسب سهمیه توسط تیم پدیده در مشهد مخالفت کرد.

وی در این باره به رسانه ها گفت: با توجه به کسب رتبه چهارم این دوره از رقابت های لیگ برتر توسط پدیده، این تیم شانس بالایی جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

الماسخاله ادامه داد: با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی پدیده شهر خودرو برگزار می شود تماشاگران مشهدی به طور قطع یکی از تیم های پرسپولیس یا سپاهان را حمایت می کنند و این به ضرر تیم فوتبال داماش خواهد بود.

در همین راستا پیشنهاد میکنیم محل برگزاری بازی به صورت قرعه کشی بین دو تیم فینالیست و یا نزدیکترین استان واجد شرایط میزبانی فینال جام حذفی را برعهده بگیرد تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

الماسخاله در پایان خواهان برگزاری فینال در استان همدان شد که با نظر مثبت عباس صوفی رییس هیات فوتبال استان همدان همراه بود.

Share