در هفته سی و ششم سری آ

شیطنت رونالدو بلای جان یوونتوس + عکس

ماجرای درگیری کریستیانو رونالدو با فلورنزی بازیکن رم و تمسخر فلورنزی توسط رونالدو باعث شده ستاره بزرگ یوونتوس بار دیگر به شکلی منفی در معرض توجه افکار عمومی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دیشب در هفته سی و ششم سری آ، یوونتوس و رم به میزبانی رم به مصاف هم رفتند. بازی‌ای که در آن رم در نهایت موفق شد قهرمان این فصل سری آ را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی دلچسب بدست بیاورد. اما مهمترین اتفاق این بازی که در ایتالیا و در سایر کشورهای خبرساز شده ماجرای درگیری بین کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ یووه و الساندرو فلورنزی کاپیتان رم در حوالی دقیقه شصت مسابقه است.

در این صحنه فلورنزی که ملی‌پوش ایتالیایی هم هست به سمت رونالدو رفت تا به خاطر یک صحنه که در زمین اتفاق افتاده بود به او اعتراض کند. داور مسابقه که در همانجا حاضر بود مانع از نزدیک شدن فلورنزی به رونالدو شد و تلاش کرد او را از کریستیانو دور کند. اما رونالدو در همین حال ابتدا به فلورنزی علامت هیس نشان داده و سپس قد کوتاه او را با حرکتی زشت که با دست خود نشان داد مسخره کرد. این حرکت رونالدو برای تمسخر قد فلورزنی بود که حاشیه‌های بسیاری به همراه داشت.

مدافع رم از این حرکت رونالدو بسیار عصبانی شده بود و اگر هم‌تیمی‌اش کاستاس مانولاس مانع نشده بود قصد داشت به سمت رونالدو هجوم آورده و با او به شکل فیزیکی درگیر شود.

رم از این بازی به دنبال کسب سه امتیاز بود تا شانس خود را برای ورود به جمع چهار تیم اول جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان افایش دهد. شاید به خاطر خشم از کریستیانو بود که فلورنزی با تلاشی مافوق تصور می‌دوید و در همه درگیری‌ها حضور پیدا می‌کرد و سرانجام حدود ۲۰ دقیقه بعد درحالیکه ۱۱ دقیقه به وقت قانونی مسابقه باقی مانده بود در یک و دو با ادین ژکو وارد محوطه جریمه شد و با خونسردی توپ را از روی سر دروازه‌بان یووه عبور داد تا اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

Share