سخنگوی سپاه با اشاره به فشار اقتصادی و روانی دشمن:

شهید همت‌ها و شهید باکری‌های میدان امروز خبرنگاران هستند

رمضان شریف با بیان اینکه فکر می کنم امروز دشمن دو فشار اساسی را در تهاجم به ایران در دستور کار دارد، یادآور شد: یکی فشار بر اقتصاد کشور و معیشت مردم و در تگنا قرار دادن انها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتتاح نخستین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان در بندرانزلی با تشکر که این سنگ بنای خوب را برای جنگ روانی با دشمن پایه گذاری کردید افزود: مردم ایران بندرانزلی را بعنوان شهری پرباران می شناسند و امیدواریم همانگونه که باران رحمت الهی در انزلی رکورد دار است اخبار و اگاهی بخشی با انتشار خوب اخبار در راستای اهداف انقلاب اسلامی و پاسخگویی به مطالبات رهبری از نسل جوان براورده شود.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: همچنین در راستای تحقق، تعمیق و ترویج گفتمان شهدای عزیزمان به ویژه شهدای عزیز گیلان و بندرانزلی خبرگزاری بسیج به عنوان رسانه ای پویا و فعال ضمن پرداختن به اوصاف و توانمندی های شهر و ولایتمداری شهروندان و پایبندی مردم در تحقق آرمان های انقلاب، همواره نارسایی ها و مطالبات مردم از مسئولان را گوشزد کند.

رمضان شریف با بیان اینکه فکر می کنم امروز دشمن دو فشار اساسی را در تهاجم به ایران در دستور کار دارد، یادآور شد: یکی فشار بر اقتصاد کشور و معیشت مردم و در تگنا قرار دادن انها است که در همین راستا عملیات روانی گسترده ای را برای تسلط بر ذهن و مردم روح مردم دارد و تلاش می کند که همه داشته های ما را نادیده بگیرد و همه نداشته های خود را بر اذهان ما تحمیل کند.

سخنگوی سپاه گفت: شهید همت ها و شهید باکری های میدان امروز خبرنگاران عزیزی هستند که با ذهن فعال و با قلم روان و دوربین هایشان توانند این مقابله با دشمن را سازماندهی کنند.

وی افزود: هرچند که جمهوری اسلامی بنیان های بسیار مستحکمی دارد و ۴۰ سال مبارزه مداوم با دشمن را تجربه کرده و در همه این رویارویی ها بازنده دشمن بوده است. ما هم متحمل خساراتی در برخی از دوره ها به دلیل فشار های دشمن شده ایم و منکر آن بخش نیستیم اما در همه این بحران ها جمهوری اسلامی توانسته تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کند.

رمضان شریف باید بتوانیم تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم، افزود: رسالت خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و روشنفکران انقلاب ما برای جوانانی که مقطع انقلاب اسلامی را ندیده اند این است که خبرگزاری های ما بتوانند این افق را خوب ترسیم کنند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: با توجه به گذشته درخشان و برخورداری از توانمندی هایی که کشور دارد و ناتوانی های متعددی که دشمن با ان روبرو است امروز امریکایی ها در منطقه غرب اسیا هر پرونده ای را که باز کردند هرگز موفق نشدند با موفقیت آن را جمع کنند.

رمضان شریف متذکر شد: دشمن برای ایجاد مشکلات در جغرافیای جهان اسلام و مسلمین برنامه هایی داشتند اما انکه بخواهند ان هدف اصلی را تامین کنند هرگز موفق نبوده اند.

وی در ادامه به عنوان نمونه هدف از ایجاد داعش در منطقه را ایجاد حاشیه امنیت برای اسرائیل دانست و گفت: امروز اسراییل نسبت به همه ادوار گذشته چه در بعد نظامی و چه در گسترش سرزمینی و چه در ابعاد سیاسی در یک شرایط بسیار متزلزل تری نسبت به قبل از شروع به کار داعش در این جغرافیا مواجه است و اگر بتوانیم اینها را خوب و بدون اغراق و فقط واقعیت را ترسیم کنیم من فکر میکنم رسالت مان را توانسته ایم به خوبی به انجام برسانیم.

Share