انتقاد امام جمعه رودبار از وضعیت حجاب:

شهر رودبار رها شده است | از دامن کوتاه به بلوز و شلوار رسیده اند

امام جمعه شهرستان رودبار با ابراز تاسف از وضعیت حجاب در رودبار گفت: شهر رودبار رها و ول شده است و کسی به فکر احیای امر به معروف و برخورد با بی حجابی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار با گلایه از عدم نظارت در بازار، گفت: بازاریان رودبار پیاده روها را سد معبر کرده اند و جلوی اغذیه فروشی‌ها صندلی گذاشته اند و مسافرین با وضعیت اسفبار در سطح شهر دیده می شوند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار با ابراز تاسف از وضعیت حجاب در رودبار گفت: شهر رودبار رها و ول شده است و کسی به فکر احیای امر به معروف و برخورد با بی حجابی نیست.

وی با بیان اینکه امت حزب اللهی نباید نسبت به بی حجابی ها ساکت بنشینند، اظهار کرد: بچه های انقلابی، انقلاب را از دست مسئولین نجات بدهید که کوتاهی مسئولین کار را به اینجا رسانده است.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه از بوم گردی ها و روستاهای شهرستان گزارش خوبی به گوش نمی رسد، افزود: شهرهای شهرستان را شبها رها کرده ایم، مدیران و متولیان یا شبها از شهرستان خارج شده و به رشت رفته اند یا از خانه بیرون نمی آیند.

وی بیان داشت: وقتی به بدحجابی تذکر می دهیم طلبکار می شوند می خواهند با ما برخورد کنند که چرا تذکر می دهید، این وضعیت دهن کجی به نظام، ارزش ها و شهداست.

امام جمعه شهرستان رودبار، با تاکید بر اینکه بی حجابی ها در مدارس و دانشگاه ها قابل قبول نیست، بیان کرد: مدیران قشنگ گزارش می دهند، بروید جلوی درب دانشگاه ببینید دانشجویان با چه وضعی وارد دانشگاه می شوند، ببینید در مدارس دخترانه وضعیت حجاب چگونه است در ادارات و بانک ها وضعیت حجاب چگونه است.

وی تصریح کرد: وضعیت عفاف و حجاب در بیمارستانها افتضاح است، دکتر و پرستار با این وضع حجاب نباید در بیمارستانها باشند.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه این بدحجابی ها ریشه در سالیان گذشته دارد اول دامن و مانتو ها را کوتاه کردند الان به بلوز و شلوار رسیده اند.

امام جمعه شهرستان رودبار، ادامه داد: از روزی که امام جمعه شهرستان رودبار شده ام هر روز بر غصه من اضافه می شود، در این شهرستان چیزهای عجیی می بینم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم که عده ای وقتی که بخواهند خلاف کنند به رودبار بیایند، پارتی داشته باشند به فلان بوم گردی بیایند.

Share