سرمربی سپیدرود رشت:

سرنوشت ما دست خودمان است | در ورزشگاه‌ها جو مناسبی وجود ندارد

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی رو در رو با تیم نفت مسجدسلیمان تا حدودی تکلیف قعر جدول را مشخص می‌کند. در نتیجه سرنوشت ما در دستان خودمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، اظهار داشت: ما همه سعی خود را برای بهتر شدن وضعیت تیم سپیدرود انجام می‌دهیم. از خدا هم می‌خواهم به ما کمک کند. نتیجه بازی تیم‌های صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان به نفع ما شد و از اینجا به بعد سرنوشت ما در دستان خودمان است. در بازی رو در رو با نفت مسجدسلیمان تکلیف هر دو تیم مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: بازی برای ما در زمین حریفی مثل تیم نفت مسجدسلیمان سخت‌تر است. شرایط ورزشگاه این تیم با وجود هوادارانی که دارد به شکلی است که به حریفان واقعا سخت می‌گذرد. با این حال امیدوارم دو تیم در کمال امنیت یک بازی خوب برگزار کنند و هر تیمی که لایق است پیروز شود.

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به بازی تیم نفت مسجدسلیمان در برابر تیم صنعت نفت گفت: ما هم احساس کردیم نفت مسجدسلیمان در این بازی به دنبال مساوی است و علاقه‌ای به بازی تهاجمی ندارد، اما این وضع در بازی با تیم ما تکرار نمی‌شود چرا که این بازی شرایط خاص خود را دارد و مجبور هستند حمله کنند. تیم نفت مسجدسلیمان هر جور بازی کند ما از این تیم شناخت صد درصد داریم.

دست‌نشان تصریح کرد: فوتبال پر افت و خیز است و اصلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؛ با این حال من شانس تیم خود را بیشتر می‌دانم. شاید آنها هم چنین نظری داشته باشند اما فوتبال قابل پیش بینی نیست، همانطور که در بازی با تیم فولاد ما تیم برتر بودیم، ولی برنده نشدیم.

وی در مورد بازی‌های هفته‌های آینده سپیدرود گفت: ما اصلا به بازی‌های بعد فکر نمی‌کنیم. تمام فکر و ذکرمان بازی با نفت مسجدسلیمان است. اگر در این بازی پیروز شویم تا حدودی فکرمان آزاد می‌شود. تیم ما به لحاظ فنی خوب است. تهاجمی و رو به جلو بازی می‌کند. ما بازی به بازی برنامه ریزی می‌کنیم و فعلا بازی با تیم نفت مسجدسلیمان برایمان مهم است.

سرمربی تیم سپیدرود گفت: نگاه‌ها فرق می‌کند. هر مربی سلیقه مخصوص به خود را دارد. من اگر از ابتدای فصل بودم شرایط به گونه دیگری بود ولی حالا می‌بینید که با کمبود مهره و نفر رو به رو هستیم. چاره چیست با جوان‌هایی که داریم کار را پیش می‌بربم.

دست‌نشان با اشاره به حسایت بازی با تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم سازمان لیگ برای این بازی برنامه ویژه‌ای داشته باشد، چون واقعا شرایط در قعر جدول به مراتب حساس‌تر است. وضعیت صدر جدول تا حدودی مشخص شده ولی در پایین جدول بازی ما و نفت مسجدسلیمان از صدر جدول داغ‌تر و طبیعی است که باید بهترین داور، بهترین ناظر و بیشترین امنیت را در آن لحاظ کنند.

وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه در ورزشگاه‌ها جو مناسبی وجود ندارد. طبیعی است با ضعفی که به لحاظ قانونی و انضباطی داریم، این ناهنجاری‌ها ادامه پیدا می‌کند. ممکن است در طول بازی یکسری حرکات غیر ارادی برای بازیکن و مربی بوجود بیاید. با این حال سعی می‌کنم بازیکنانم را توجیه کنم و همه تیم حتی در روی نیمکت با آرامش برابر تیم نفت مسجدسلیمان بازی کنیم. چون این بازی واقعا به آرامش و تمرکز نیاز دارد. تیمی که تمرکز نداشته باشد نتیجه نمی‌گیرد.

Share