فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

سربازان برتر در اولویت استخدام در نیروی انتظامی هستند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بین سربازانی که در نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند، افرادی هستند که به واسطه توانایی ها و مهارت هایی که دارند؛ مستعد جذب در نیروی انتظامی هستند که این دسته از کارکنان پس از اتمام خدمت سربازی در صورت تمایل و واجد شرایط بودن، اولویت استخدام دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار حسین اشتری اظهار کرد: هرساله همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، جشنواره جوان سرباز به میزبانی یکی از نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی گفت: امسال میزبانی جشنواره جوان سرباز با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و هم اکنون این جشنواره در ستاد فرماندهی ناجا در حال برگزاری می باشد.

سردار اشتری بیان داشت: سعی ما براین است که با استفاده از ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیارداریم بتوانیم از تجربه ها،تخصص و مهارت های سربازان در عرصه های مختلف بهره برداری کنیم. در بین سربازانی که در نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند، افرادی هستند که به واسطه توانایی ها و مهارت هایی که دارند؛ مستعد جذب در نیروی انتظامی هستند که این دسته از کارکنان پس از اتمام خدمت سربازی در صورت تمایل و واجد شرایط بودن، اولویت استخدام دارند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:استخدام سربازان عزیزی که در نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند حدود دو سال تجربه کسب کردن و آشنا شدن به محیط کار موفق تر از کسانی هستند که سابقه کار در نیروی انتظامی را نداشته اند.

Share