افتخاری در مراسم افتتاح سد لاستیکی باغبانان:

آغاز عملیات اجرایی سد لاسک شفت | پنجم اردیبهشت در تاریخ مردم فومن و شفت ماندگار خواهد ماند

حجت‌الاسلام افتخاری در مراسم افتتاح سد لاستیکی باغبانان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: به جهت دو خواسته ارزشمند مردم که کلنگ زنی سد لاسک و افتتاح سد باغبانان در شهرستان حضور یافتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در مراسم افتتاح سد لاستیکی باغبانان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: وزیر نیرو علی رغم تمام مشغله های کاری به جهت دو خواسته ارزشمند مردم که آغاز عملیات اجرایی سد لاسک و افتتاح سد باغبانان در شهرستان حضور یافتند.

وی با قدردانی از عملکرد وزیر نیرو، او را فردی متخصص عنوان کرد و گفت: پنج اردیبهشت در تاریخ مردم فومن و شفت ماندگار خواهد ماند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ساماندهی رودخانه‌ها اظهار کرد: این شیوه نامه در آینده به کمک ما خواهد آمد.

افتخاری، ماسوله رودخان را آمازون گیلان نامید و گفت: سد خالصان نیز می تواند بهره برداری زیادی برای استان داشته باشد باتوجه به اینکه در آینده بحران آب خواهیم داشت.

وی با قدردانی از صبوری مردم منطقه تصریح کرد: در بخش عمرانی شهرستان زیرساخت‌های نامناسبی وجود دارد که از آقای وزیر می‌خواهیم در هیات دولت به شهرستان کمک کنند.

حجت‌الاسلام افتخاری در پایان با قدردانی از فرماندار و سایر مسوولان شهرستان اظهار کرد: در جهت خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کنند و تلاش ما این است که هر ساله هدیه مناسبی به مردم منطقه اهدا کنیم و امیدوارم آقای وزیر در همین جا وعده احداث سد خالصان را بدهند.

Share