برگزاری کنگره در یازدهم اردیبهشت‌ماه؛

سخنران کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان گیلان مشخص شد

ولی طهماسبی، دبیر کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان گیلان از برگزاری این کنگره در اردیبهشت‌ماه جاری با سخنرانی علی اکبر رائفی پور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ولی طهماسبی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان استان گیلان اظهار کرد: این کنگره شامگاه یازدهم اردیبهشت‌ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

وی به سخنرانی علی اکبر رائفی پور در کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان استان گیلان اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری این کنگره برنامه‌های جانبی متنوعی پیش‌بینی‌شده تا بتواند تأثیر گزاری مطلوبی بر مخاطبان داشته باشد.

وی برگزاری شب‌شعر و خاطره هم‌زمان با شب هفتم اردیبهشت در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان، نشست موضوعی با عنوان واکاوی جنایات غرب در رابطه با ارسال سلاح‌های شیمیایی به حزب بعث عراق به‌منظور استفاده علیه جمهوری اسلامی ایران با حضور سه تن از اساتید دانشگاه در تالار حکمت دانشگاه گیلان در روز هشتم اردیبهشت جاری را از مهم‌ترین برنامه‌های کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت درمان استان گیلان دانست.

طهماسبی با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی رشت از هشتم الی یازدهم اردیبهشت جاری گفت: در شب برگزاری این کنگره از تمبر یادبود شهدا و جانبازان شیمیایی نیز رونمایی می‌شود.

دبیر کنگره شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان استان گیلان با اشاره به فراگیر کردن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده بیان کرد: در این راستا راویان دوران دفاع مقدس با حضور در دو مدرسه شهر رشت در بین دانش آموزان فرهنگ جهاد و شهادت و مظلومیت و درد و رنج شهدای شیمیایی و بهداشت و درمان را روایت می‌کنند.

Share