مربی سپیدرود رشت:

زنده ماندن فیروز کریمی از معجزات الهی است | سپیدرود با تمام توان به مصاف نساجی می‌رود

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به پرتاب پاره‌سنگ‌های آجر از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان، گفت: پاره‌سنگی که به فیروز کریمی اصابت کرد، می‌توانست باعث قتل این مربی قدیمی کشورمان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محسن نصر با اشاره به دو دیدار باقی‌مانده سپیدرود در لیگ برتر، اظهار کرد: سپیدرود رشت در مسجدسلیمان با ارائه یک بازی بی‌نقص از میزبان پیش افتاد و می‌توانست با کسب سه امتیاز، برای همیشه از جمع دو تیم در معرض سقوط فاصله بگیرد، ولی اشتباهات عجیب‌وغریب داوری، این فرصت را از سپیدرود گرفت.

وی با بیان اینکه اشتباهات داوری دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان باعث تغییر سرنوشت یک تیم می‌شود، گفت: داور یک پنالتی مسلم سپیدرود را نگرفت و در سوی مقابل یک پنالتی بادآورده به تیم میزبان تقدیم کرد، شاهکار داوری، ۹ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم بود و تیم میزبان در دهمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده! به گل دست‌یافت.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر جو مسموم ورزشگاه شهید بهنام محمد مسجدسلیمان، افزود: به دلیل هجوم هواداران حریف، اتوبوسمان کمی دیرتر به ورزشگاه رسید و پس از ورود به ورزشگاه با انواع و اقسام تهدید مواجه شدیم، پاره‌های سنگی که از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان به زمین پرتاب‌شده بود، از قبل صیقل داده‌شده و آماده این دیدار بوده است!

نصر با اذعان بر سنگ‌های پرتابی از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان و مصدومیت سرمربی این تیم، گفت: پس از گل نخست تیممان، فیروز کریمی در حال بحث برای ورود زودهنگام بازیکنان سپیدرود به زمین بود، بنده نزدیک ایشان بودم و برخورد پاره‌آجر سنگ به سر ایشان، چنان صدایی تولید کرد که بنده در زنده ماندن ایشان تردید کردم.

وی با بیان اینکه ورزشگاه بهنام محمودی از امنیت کافی برای برگزاری دیدارهای بزرگ برخوردار نیست، افزود: مشخص نیست اگر بلایی سر فیروز کریمی می‌آمد چه کسی پاسخگو بود؟ پرتاب پاره‌های آجر و سنگ از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان با هر هدفی که بوده است، می‌توانست جان یک انسان را بگیرد و برگزاری فوتبال در این شرایط معقولانه نیست.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود با تمام توان به مصاف نساجی می‌رود، گفت: ما همچنان برای بقا می‌جنگیم و تا لحظه‌ای که شانس بقا داشته باشیم از هیچ کوششی دریغ نکرده و با حمایت هوادارانمان به مصاف نساجی می‌رویم، در هفته آخر نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلالی خواهیم رفت که برای کسب سهمیه می‌جنگد و هر دو تیم به نتیجه‌ای جز پیروزی فکر نمی‌کنند.

Share