آموزش و پرورش گیلان خبرداد؛

زمان پیش ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد گیلان اعلام شد

سرعتی گیلان گفت: پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول تا ۱۷ خرداد، پیش ثبت نام در پایه دوره اول متوسطه از اول تا ۱۴ تیر و پیش ثبت نام در پایه اول دوره دوم متوسطه از ۵ تا ۲۱ تیر انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صداوسیما، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گیلان گفت: پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول تا ۱۷ خرداد، پیش ثبت نام در پایه دوره اول متوسطه از اول تا ۱۴ تیر و پیش ثبت نام در پایه اول دوره دوم متوسطه از ۵ تا ۲۱ تیر انجام می‌شود.

افزود: پیش ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می‌شود.

وی گفت: پس از پایان ثبت نام، دانش آموزانی که امتیاز لازم را کسب کنند یک هفته بعد از اطلاع رسانی باید مدارک مورد نیاز را برای ثبت نام نهایی به مدارس تحویل دهند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گیلان افزود: مدیران مدرسه نتایج قطعی ثبت نام در سامانه سجا را ۱۶ مرداد اعلام می‌کنند.

محمد ابراهیم سرعتی زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد هم از یکم تا ۱۰ مرداد اعلام کرد و گفت: اولیای دانش آموزان شخصا برای ثبت نام در پایه‌های میان پایه به مدارس شاهد مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: هیچ آزمونی برای ورود به مدارس شاهد برگزار نمی‌شود و پذیرش در درجه اول تنها براساس اولویت و ارائه مدارک شاهد و ایثارگران و در درجه دوم دانش آموزان برتر علمی، فرزندان فرهنگیان، خیران و شاغلان در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود.

۱۳ هزار و ۲۵۰ دانش آموز در ۴۵ مدرسه شاهد گیلان تحصیل می‌کنند.

Share