قول مساعد استاندار گیلان برای تسریع بخشیدن به پروسه انتخاب شهردار رشت

روایت فاطمه شیرزاد از نشست با استاندار گیلان | اعضای شورای از اِعمال برخی فشارها گلایه دارند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: در دیدار استاندار گیلان با اعضای شورای اسلامی شهر رشت پیرامون پیگیری و تسریع بخشیدن به پروسه انتخاب شهردار رشت توسط استاندار گیلان قول های مساعدی داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه این دیدار عصر امروز و به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت مصادف با روز شوراهای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: در این دیدار اعضای شورای رشت خواستار ورود استاندار گیلان به مبحث انتخاب شهردار رشت و تسریع بخشیدن به این مهم شدند.
وی با تاکید بر اینکه جذب اعتبارات ملی به منظور احیا دو رودخانه گوهررود و زرجوب و توجه به ظرفیت های بالقوه تالاب عینک رشت به عنوان یک فرصت گردشگری از دیگر مباحث مطرح شده توسط اعضای شورای رشت در نشست با استاندار گیلان بود افزود: ایجاد فضای تعامل بیشتر ما بین دستگاه های دولتی با حوزه مدیریت شهری از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز بود.
شیرزاد پرهیز از سیاسی کردن فضای شورا را از دیگر دغدغه های مطرح شده توسط اعضای شورا در این دیدار دانست و بیان کرد: اعضای شورای شهر از اِعمال برخی از فشارها در بیرون از مجموعه شورا و شهرداری رشت پیرامون موضوع انتخاب شهردار در این جلسه گلایه های خود را به اطلاع استاندار گیلان رساندند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مباحث مطرح شده توسط استاندار گیلان در دیدار با اعضای شورای رشت افزود: سالاری در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت مصادف با روز شوراها به تسریع بخشیدن به مقوله انتخاب شهردار رشت تاکید کرده و قول های مساعدی در این باره داد.

وی به تاکیدات استاندار گیلان درباره توجه به ظرفیت های اقتصادی، گردشگری دو رودخانه گوهر رود، زرجوب و تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: استاندار گیلان در این دیدار به دو سال باقی مانده از عمر شورای پنجم رشت اشاره کرده و خواستار ثبات مدیریتی در شهرداری رشت شد.
شیرزاد توجه به پیاده راه فرهنگی رشت را از جمله مباحث مورد تاکید استاندار گیلان دانست و بیان کرد: سالاری تبدیل پیاده راه فرهنگی رشت به یک مرکز مبادلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را امری مهم و ضروری دانست.

Share