با حضور جمعی از مسئولان

رئیس دادگستری و دادستان جدید رضوانشهر منصوب و معرفی شدند

با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رضوانشهر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، امامان جمعه رضوانشهر و پره سر، نماینده مردم رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی رضوانشهر، رئیس دادگستری و دادستان جدید این شهرستان معرفی شدند.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان گیلان در آغاز سخنان خود در این مراسم با اشاره به اینکه قوه قضائیه براساس قانون اساسی قوه ای مستقل است تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز قاضی در نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال در صدور احکام قضایی است.

وی توجه به حقوق عامه را از اولویت های قوه قضائیه برشمرد و اظهار داشت: منابع طبیعی، جنگل ها و سواحل امانتی از گذشتگان است که باید در حفاظت و حراست آن تلاش نماییم.

رئیس شورای قضایی استان وقوع هرساله سیل در استان های شمالی را ماحصل تخریب درختان و پوشش های گیاهی منطقه عنوان کرد و افزود: نباید اجازه دهیم منابع طبیعی و جنگل ها در دست سودجویان و در معرض تخریب و نابودی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دادرسی عادلانه را از مطالبات به حق مردم از دستگاه قضایی ذکر کرد و گفت: قضات محاکم باید توجه کنند تا ضمن رسیدگی سریع به پرونده های قضایی، احکامی متقن و باکیفیت را ارائه کنند.

وی همچنین از تمامی مسئولان قضایی استان خواست تا با تعامل و همراهی ضابطه مند با مدیران سایر دستگاه ها در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش نمایند.

سیاوش پور در پایان این مراسم از زحمات سیدرحمان سیدزاده در دوران تصدی ریاست دادگستری رضوانشهر تقدیر نمود.

وی همچنین با تبریک به رشید عیسی پور رئیس جدید دادگستری رضوانشهر و سید مرتضی هاشمی ساداتی دادستان جدید این شهرستان، احکام انتصاب آنان با امضای رئیس قوه قضائیه را به ایشان ابلاغ نمود.

رشید عیسی پور پیش از این، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رضوانشهر و سید مرتضی هاشمی ساداتی  نیز بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود بوده اند.

Share