پس از پایان یک فصل سخت

دو عضو هیات مدیره ملوان: دستاورد ملوان در فصلی که گذشت را چیزی فراتر از حماسه می‌دانیم

با شرایطی که همه به خوبی از آن آگاه هستید و با جمیع مشکلات ریز و درشتی که این باشگاه مردمی را تهدید میکرد دستاورد ملوان در فصلی که گذشت را چیزی فراتر از حماسه می‌دانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی ارومیه با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم ۹۰ این شهر به برتری رسید تا از ۳۰ بازی ۳۵ امتیاز کسب کند و لیگ را با حضور در رده یازدهم جدول به پایان برساند.

دو تن از اعضای هیات مدیره ملوان پس از پایان فصل با دلنوشته ای از هواداران ملوان قدردانی کردند.

در متن پیام آمده است:

با سلام و درود خدمت عاشقان ملوان
امروز که این مرقومه را به رشته تحریر درمی آوریم فصل پر از فراز و نشیبی که در سال گذشته تجربه کردیم به سلامت به پایان رسیده است و کشتی ملوان در ساحلی امن پهلو گرفته است. شاید جایگاه ملوان در لیگ امسال آنجایی که استحقاق این تیم پرافتخار و هواداران پرشور آن است نباشد اما با شرایطی که همه به خوبی از آن آگاه هستید و با جمیع مشکلات ریز و درشتی که این باشگاه مردمی را تهدید میکرد دستاورد ملوان در فصلی که گذشت را چیزی فراتر از حماسه می‌دانیم. در بوجود آمدن این حماسه، قدردان زحمات همه عزیزانی که با قدمی یا قلمی پشتیبان قوهای سپید بودند و در روزهای تنهایی و بی پناهی، یار و یاور این تیم دوست داشتنی بودند هستیم و دست پرمهرشان را به گرمی می‌فشاریم. براستی که این راه بدون یاری شما عاشقان بی ادعا میسر نبود و این همراهی و همیاری شما تا ابد در لوح دل و جانمان به یادگار خواهد ماند. ما نیز بعنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ هواداران ملوان و بعنوان نماینده ای از شما خوبان هر آنچه در توان داشتیم تقدیم نمودیم تا شاید گره ای کوچک از مشکلات ملوان گشوده شود. اگر کمی و کاستی در کارمان بود امیدواریم به دیده اغماض بدان بنگرید و به بزرگ منشی خود عفو کنید. امیدواریم در فصل آینده ملوانی فارغ ازاین مشکلات و معضلات را شاهد باشیم که این میسر نخواهد شد مگر اینکه منیت ها را کنار گذاشته و همه ما فارغ از هر طیف و دسته و گرایشی، به جهت تعالی و رشد پرافتخارترین تیم استان به میدان آمده و گوشه ای از کار را گرفته و به پرواز درآمدن این قوی خوشخرام یاری برسانیم. از همه دوستان و عزیزانی که دستی برآتش دارند صمیمانه دعوت میکنیم دور یه میز نشسته و با فراموش کردن گذشته، برای آینده ملوان که شاید تنها دلخوشی هواداران بیشمارش است گام برداریم. در پایان از زحمات اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان، کادر پزشکی، عزیزان رسانه و تدارکات و همه آنانی که در تیم ملوان زحمت کشیدند و همچنین تمام مسئولانی که در روزهای سخت یاری رسان ملوان بودند، رسانه های شهرستان که زحمت زیادی برای یاری به ملوان متحمل شدند و هواداران ساعی تیم که هیچگاه تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند و پا به پای آن در تمام مراحل سخت و دشواری که تجربه کردیم آمدند بی نهایت سپاسگزاری نموده و آرزوی بهترین ها برای آنان داریم . امید است در سال آینده و به یاری همه مسئولان و همراهی همه هواداران، تیمی در خور نام و آوازه ملوان روانه مسابقات گردد تا پرچم پرافتخار طلایه دار فوتبال شمال کشور باز هم در بلندای فوتبال کشور به اهتزار در بیاید. به امید روزهای خوش برای عشق مشترکمان، ملوان بندرانزلی.

مهرداد اسکندری و سیروس مرادی

Share