بیات مطرح کرد:

در تدارک پول هستم| اگر در لیگ بمانیم پاداش هم می‌دهیم

مالک باشگاه سپیدرود گفت: به مخص دریافت کمک یک میلیارد تومانی، پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم تا بدهکار کسی نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، کیومرث بیات در مورد  ناراحتی بازیکنان سپیدرودرشت از پرداخت نشدن مطالبات مالی‌شان، اظهار داشت: می‌دانم که بازیکنان تیم سپیدرود تنها منبع درآمدشان از راه فوتبال است و حالا نیز بعد از یک فصل بازی برای تیم فوتبال سپیدرود مطالبات خود را می‌خواهند. من دوست ندارم به کسی بدهکار باشم.

وی ادامه داد: در این مدت همواره سعی‌ام بر این بوده تا مخارج تیم را تامین کنم و از هیچ کوششی هم دریغ نکردم. با کمک مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس پیگیر کمک یک میلیارد تومانی برای کمک به تیم هستیم. در این خصوص اخبار خوبی داریم و به محض اینکه پول واریز شود، آن را به بازیکنان پرداخت می‌کنیم.

مالک باشگاه سپیدرود افزود: این کار تنها اقدام مالی ما نیست‌، بلکه در تلاش هستیم برخی منابع دیگر برای تامین بودجه تیم بدست آوریم تا کار به بهترین شکل ممکن پیش برود. به هر حال ما باید پول بازیکنان را پرداخت کنیم و این موضوع ربطی به وضعیت تیم در لیگ برتر ندارد. اگر در بازی پایانی شرایطی فراهم شود تا ماندن‌مان در لیگ مسجل شود با کمک مسئولان استان برای بازیکنان پاداش در نظر خواهیم گرفت.

Share