روزی که ایرانی‌ها در ورزشگاه کربلا کتک خوردند

حمله و درگیری هواداران الزورا با بازیکنان ذوب آهن

بازیکنان ذوب آهن از شرایط میزبانی کربلا در دیدار شب گذشته با الزوراء عراق ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال ذوب آهن در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اولین شب ماه رمضان در ورزشگاه بین المللی کربلا از ساعت ۲۳ به مصاف تیم الزورا عراق رفت که بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان منصوریان که در لیگ قهرمانان آسیا در سه بازی بازگشت طلایی به مسابقات داشتند و این مرتبه هم در دقیقه ۹۱ گل مساوی را زدند تا جشن صعود خود را در سحرگاه ماه مبارک رمضان در کربلا بگیرند.

تماشاگران عراقی که در دقیقه ۹۱ بازی برده را باختند جو ورزشگاه را متشنج کردند و داور هم بازی را قطع کرد و به دلیل نبود امنیت ۴ دقیقه پایانی بازی ادامه پیدا نکرد! یک تماشاگر عراقی قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن را کتک زد!

داور بعد از چند دقیقه بازی را از سر گرفت و در ابتدا فخرالدینی را به دلیل اینکه سنگ پرتاب شده از سوی تماشاگران عراقی را به سمت خود آنها پرتاب کرده بود را اخراج کرد.

ین اتفاقات در حالی در ورزشگاه کربلا رخ داد که باشگاه ذوب آهن چند روز قبل به طور رسمی این ورزشگاه را به عنوان میزبان دیدارهای خانگی خود مقابل تیم های عربستانی معرفی کرده است. در چنین شرایطی اما بازیکنان ذوب آهن از میزبانی تیم الزوراء رضایت ندارند و در صحبت های خود به اقدامات توهین آمیز عراقی ها معترض شدند.

میلاد فخرالدینی که از اتفاقات بازی بسیار عصبانی بود، در پایان مسابقه با الزوراء گفت: «این بازی شرایط سختی داشت. متاسفانه از زمانی که تیم حریف جلو افتاد، هروقت ما کنار زمین از توپ جمع کن ها توپ می خواستیم توهین می کردند. ۴۵ دقیقه نیمه دوم که خودم کنار خط بودم، شدیدترین فحاشی ها را به خودم و خانواده ام انجام دادند. جالب اینکه به ایران هم فحش می دادند. فکر می کنم خدا این صحنه ها را دید و باعث شد در دقایق پایانی گل بزنیم بیفتد و صعود کنیم.»

همچنین رشید مظاهری دروازه بان ذوبی ها نیز در پستی اینستاگرامی به انتقاد از میزبانی کربلا پرداخت. او صراحتا اعلام کرده که این ورزشگاه نشانه هایی از ایران دارد و مشخص است که توسط ایرانی ها ساخته شده است. مظاهری همچنین بابت اینکه چنین امکاناتی در ایران نیست اما برای عراقی ها در نظر گرفته می شود، حسرت خورده است.»

Share