حضور امام جمعه اردبیل بر بالین حجت الاسلام جدائی

حال امام جمعه سابق اسالم وخیم است | مردم برای سلامتی حجت الاسلام جدائی دعا کنند

آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با حضور در بالین حجت الاسلام «اصغر جدایی» امام جمعه بیله سوار در بیمارستان خاتم النبیا تهران از وی عیادت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در اردبیل و امام جمعه اردبیل با حضور در بالین حجت الاسلام «اصغر جدایی» امام جمعه بیله سوار در بیمارستان خاتم النبیا تهران از وی عیادت کردند.

حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه بیله سوار از ابتدای سال در ایام عید نوروز پس از وخیم شدن بیماری برای ادامه روند درمان به تهران انتقال داده شد.

پس از وخیم شدن وضعیت امام جمعه بیله سوار ایشان به بیمارستان خاتم الانبیا تهران انتقال داده شد و هم اکنون روند درمان وی در حال پیگیری است.

تاکنون شخصیت های کشوری از جمله رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و هیئت همراه و مقامات استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل و سایر شخصیت های استانی و شهرستانی از وی عیادت کردند.

گفتنی است امام جمعه بیله سوار با دعوت یک سخنران زن در مراسم نماز جمعه، مخالفت با کودک همسری، دعوت بازاریان به رعایت انصاف با در دست گرفتن پلاکارد، حضور در استخر شنا با جوانان شهر و کارهای ابتکار دیگری به چهره محبوب منطقه تبدیل شده است.

Share