پاشاخان کشته شد

جزئیات انهدام باند مرتبط با «قاتل طلبه همدانی» توسط وزارت اطلاعات

باند شرارت به سرکردگی ابراهیم محمدیان که ارتباط نزدیکی با بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی داشتند و در فضای مجازی با لقب پاشاخان هندی خط و نشان می‌کشیدند توسط وزارت اطلاعات منهدم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باند شرارت به سرکردگی ابراهیم محمدیان که ارتباط نزدیکی با بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی داشتند و در فضای مجازی با لقب پاشاخان هندی خط و نشان می‌کشیدند توسط وزارت اطلاعات منهدم شد.

ابراهیم محمدیان سرکرده این باند به همراه تعدادی از اعضا قصد داشتند در یکی از ویلاهای منطقه وازیوار در شرق نوشهر محفل دورهمی و بزمی شبانه تدارک ببینند اما مورد شناسایی قرار گرفته و به درگیری مسلحانه با سربازان گمنام پرداختند که طی تعقیب و گریز در محدوده ساحلی زیر پل وازیوار در مسیر جاده مواصلاتی نوشهر ـ رویان، ابراهیم محمدیان کشته و ۱۰ نفر دیگر از اعضای باند دستگیر و ۲ نفر دیگر نیز متواری شدند.

در بازرسی از منزل و محل جاسازی خودروی گران‌قیمت سرکرده باند، ۵۰۰ گرم شیشه کشف و ضبط شد؛ در پرونده این باند درگیری مسلحانه، سرقت، آدم‌ربایی، تجاوز به عنف، خرید و فروش اسلحه و مواد مخدر نیز مشاهده می‌شود.

در پی این اقدام، علی‌اکبر علیزاده دادستان عمومی و انقلاب نوشهر با اعلام اینکه شرور کشته‌شده پیش از این سابقه زورگیری، حمله مسلحانه و تشکیل باندهای تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در مناطق همجوار شهرستان و همچنین مناطق اطراف تهران را نیز دارد، گفت: ابراهیم محمدیان ارتباط و دوستی نزدیکی با بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی داشت.

Share