واکنش مسعود نصرتی به برخی شایعات:

تکذیب صدور حکم حجت جذب | هیچ اظهار نظری در خصوص گزینه شهرداری رشت نکردم

معاون سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: هیچ اظهار نظری در خصوص گزینه شهرداری رشت در روزهای اخیر نکرده ام و این موضوع در روال اداری خود در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود نصرتی شهردار اسبق رشت و معاون توسعه‌ منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشوردر مصاحبه با “خبر راست” در خصوص نقل قولی که از وی در رسانه گیل خبر درج شده است اظهار داشت هیچ اظهار نظری در خصوص گزینه شهرداری رشت در روزهای اخیر نکرده ام و این موضوع در روال اداری خود در حال پیگیری است.

شهردار اسبق رشت با تاکید بر این مطلب که در برهه کنونی رسانه ها باید از هیاهو بپرهیزند و با ایجاد فضایی آرام و پرهیز از پرداختن به حواشی به انجام روند انتخاب شهردار رشت در فضایی عقلانی کمک کنند.

وی افزود مجموعه وزارت کشور در این مسیر با همه توان در کنار اعضای شورای شهر قرار دارد و بزودی و پس از بررسی های لازم تصمیم مناسب اتخاذ و اعلام می گردد.

گفتنی است روز گذشته در جلسه شورای شهر رشت امیرحسین علوی رئیس شورا از توقف فرآیند انتخاب شهردار با دستور وزارت کشور خبرداده و در این بین برخی رسانه‌ها مدعی شدند که صلاحیت حجت جذب در مرحله تائید است!

Share