سخنگوی سازمان غذا و دارو خبر داد:

تبلیغ غیرقانونی محصول درمان ریزش موی «ب» در صدا و سیما

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: محصول تقویت موی «ب» که در صدا و سیما تبلیغ می‌شود، دارای پروانه ساخت از یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده اما نمی‌تواند با ادعای درمانی تبلیغ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از تسنیم، شهرام شعیبی اظهار کرد: محلول تقویت موی «ب» تنها از اداره آرایشی- بهداشتی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به عنوان یک محصول آرایشی مجوز دریافت کرده و تنها می‌تواند به عنوان محصول آرایشی تبلیغات یا فعالیت کند.

وی با بیان اینکه تبلیغات این محصول به عنوان یک محصول درمانی به دلیل نداشتن مجوز از سازمان غذا و دارو کاملاً غیر قانونی است، افزود: این محصول تبلیغی تنها می‌تواند ادعای تقویت مو را مطرح کند اما مطالبی که در تبلیغات آن مبنی بر جلوگیری از ریزش مو و خواص درمانی آن ادعا می‌شود کاملاً غیرقانونی است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه محلول تقویت موی «ب» فاقد مجوز تبلیغات از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است، تصریح کرد: این محصول حتی برای نمایش تبلیغات خود در رسانه ملی نیز از مراجع ذی‌صلاح مجوز ندارد لذا سازمان صدا و سیما موظف است نسبت به مجوز و پروانه‌های فعالیت این محصول اقدام و آن‌ها را بررسی کند.

Share